Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-19@09:58:22 GMT

همه چیز در مورد لیس زدن و مکیدن آلت تناسلی زن

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۲۱۳۲

همه چیز در مورد لیس زدن و مکیدن آلت تناسلی زن

همه چیز در مورد لیس زدن و مکیدن آلت تناسلی زن

 

یکی از لذت بخش ترین انواع رابطه جنسی , سکس دهانی یا اورال سکس است  که در آن مرد آلت تناسلی زن یا واژن و زن نیز آلت تناسلی مرد را میخورد . به گزارش ایران ناز قرار دادن آلت تناسلی در دهان یا کشیدن زبان بر سطح آلت تناسلی و بوسیدن آن لذت عمیقی به دو طرف میدهد اما آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟

 

یعنی ترشحاتی که خارج می‌شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می‌رود، آیا ضرری برای مرد دارد و راه حل صحیح برای اینکه هم مقاربت دهانی انجام بشود و هم همسر را به اوج حالت رضایت بخش برساند و هم ضرری برای مرد نداشته باشد چیست؟

 

علت تمایل و علاقه زنان به داشتن رابطه جنسی دهانی:

 

لیسیدن یا مکیدن لبه های بیرونی می تواند برای زنان لذت بخش باشد و در تحریک و ارگاسم غیر دخولی موثر باشد خصوصا درمورد افرادی که واژن آنها ترشح معمول را ندارند و به عبارتی دچار خشکی واژن هستند رابطه جنسی دهانی پیش از دخول می تواند علاوه بر تحریک در سهولت عمل دخول نیز موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این مطلب سعی شده از نطر شرعی به سوال های فوق پاسخ داده شود:

 

1 _ شکی نیست که در دین مبین اسلام، انسان می‌تواند هر گونه لذت جنسی و غیر آن را از همسرش ببرد. در این خصوص محدودیتی وجود ندارد. تنها در برخی ایام خاص و زمان عادت ماهانه، آمیزش جنسی ممنوع شده است. بقیه کامجویی‌ها به قوت خود باقی است.

 

اما این تجویز به معنای مناسب و یا مجاز بودن هر گونه رفتار و عمل جنسی بین همسران نیست. برخی از رفتارهای جنسی مثل سکس مقعدی در شرع مقدس اسلام، کراهت شدید دارد . برخی از علما بر اساس روایات وارده، آن را حرام می‌دانند و یا سکس دهانی را مورد نکوهش قرار می‌دهند.

 

شخصی به امام صادق(ع) اظهار می‌دارد که آیا مرد می‌تواند، اندام تناسلی و فَرج همسر خود را ببوسد، امام فرمود: اشکالی ندارد ولی این چه کاری است؟!

 

با این جمله کراهت خود را از این گونه رفتار نشان داد. از روایت استفاده می‌شود که سکس دهانی به طریق اولی و با قیاس اولویت مورد توجه ائمه(ع) نبوده و نیست.

 

۲٫ اگر چه برخی کتاب­ها و نوشته ­ها رابطه جنسی دهانی را جایز می‌شمارند و آن را برای زن و شوهر رضایت بخش می‌پندارند، اما باید توجه داشت که این عمل در شرع مقدس مورد نکوهش واقع شده است .از لحاظ بهداشتی و پزشکی آسیب­ها و ضررهایی در پی دارد.

 

۳٫ هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می‌شود ،مانند عرق، ادرار، مدفوع، خون، ناخن، شوره، منی، ترشحات مهبلی و رحمی‌و … غیر قابل خوردن و چندش آور است.

 

به دلیل اینکه مواد دفع شده جزء سموم حاصل از فعل و انفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع، رشد و تکثیر میکروب‌ها می‌باشند، بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این گونه مواد دفعی و ضایعات بدن را ندارد. احتمال آلوده بودن آن‌ها به انواع و اقسام باکتری­ها و میکروب­ها بسیار است.

 

۴٫ اگر چه ترشحات معمولی خانم­ها که از اندام تناسلی آنان خارج می‌گردد، پاک است، ولی هنگامی‌آمیزش جنسی و زمانی که زن به اوج لذت جنسی می­رسد، نجس بوده و حکم منی مردان را پیدا می‌کند، به همین خاطر خوردن آن در هر صورت حرام می‌باشد، البته گاهی خوردن منی، ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می‌باشند، در مواردی دیده می‌شود که نشان از وخامت انحراف جنسی آنان دارد.

 

۵٫ خوردن مایع منی و ترشحات مهبلی در هنگام اوج لذت جنسی، علاوه بر این که از لحاظ شرعی و دینی حرام است، از نظر پزشکی و بهداشتی نیز صحیح نیست. مشکلات زیادی برای حلق و دهان، معده و دستگاه گوارش پیش می آورد. باعث مضرات زیادی برای روده‌ها و کلیه‌ها می‌باشد. شاید یکی از علل نجاست و حرمت خوردن آن‌ها به خاطر وجود مشکلات و مضراتی باشد که خوردن این گونه ترشحات در بدن شخص ایجاد می‌کند.

 

۶٫ معمولاً منی و ترشحات اندام تناسلی وقتی از دستگاه تناسلی و مجرای ادرار خارج می‌شود، میکرب­های زیادی را که در مجرای ادرار هست، با خود به همراه می‌آورد.

 

چون آن منطقه ­ها و مجرای ادرار بسیار آلوده است، احتمال سرایت میکرب­ها زیاد است. به راحتی میکروب­ها و باکتری­های دستگاه تناسلی به مجاری حلق و معده وارد می‌شود. باعث عفونت و سرایت بیماری به بخش‌های دیگر بدن فرد می‌گردد.

علاوه بر انتقال باکتری­ها و میکروب‌های مجرای ادرار، موجب انتقال و سرایت بیماری‌های مقاربتی نظیر ایدز، سیفلیس، سوزاک و… به بدن فرد سالم می‌شود. اگر یکی آلوده به بیماری مقاربتی باشد، به راحتی سیفلیس و سوزاک و ویروس ایدز وارد دهان و حلق خواهد شد . مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می‌کند.

 

۷٫ با توجه به مطالب مطرح شده، برای پیشگیری از آسیب‌ها و مشکلات احتمالی، توصیه می‌شود تا آن جا که امکان دارد، از سکس دهانی اجتناب کنید . به هیچ وجه ترشحات اندام تناسلی را نخورید. اگر ناخواسته وارد فضای دهان­تان گردید، فوراً آن را بیرون بریزید. دهان خود را شسته و و با شوینده­‌های مخصوص دهان، آن را ضدعفونی و پاک نمایید.

 

۸٫ در حال حاضر شیوه­ای وجود ندارد که بتوانید از ورود ترشحات اندام تناسلی به دهان جلوگیری کنید، مگر این که خودتان از ابتدا به سکس دهانی تمایلی نداشته باشید و آن را انجام ندهید.بر فرض این که اندام تناسلی زن را قبل از آمیزش پاک گردانید، چون نمی‌توانید در حین عمل سکس دهانی، از ترشحات جلوگیری کنید، باز تلاش شما به جایی نخواهد رسید و نمی‌توانید از ورود ترشحات آلوده به فضای دهان­تان اجتناب کنید.

 

۹٫ توصیه می‌شود به جایی این که بخواهید با سکس دهانی، لذت جنسی و رضایت بخشی داشته باشید و خود را با آسیب­ها و مشکلات آن گرفتار کنید، به سکس مهبلی و واژینال روی بیاورید. با لمس و مالش کلیتوروس، با دست و یا آلت تناسلی، همسرتان را به اوج لذت جنسی برسانید.

 

پی­ نوشت­:

 

۱٫ وسائل الشیعه حر عاملی، محمد بن حسن، قم: مؤسسه آل البیت، جلد۱۴، باب تقبیل، ۱۴۰۹ ه.ق،

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه شخص ثالث ۳۵.۵ درصد گران شد

پیرو افزایش ۳۳.۳درصدی نرخ دیه، شورای عالی بیمه در راستای حمایت از معیشت بیمه گذاران، نرخ رشد حق بیمه، بیمه شخص ثالث در سال آینده را ۳۵.۵ اعلام کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، قوه قضاییه نرخ دیه سال ۱۴۰۳ در ماه‌های غیر حرام را یک میلیارد و دویست میلیون تومان و در ماه‌های حرام را یک میلیارد و ششصد میلیون تومان اعلام کرد.

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • ستاره شاکی یونایتد: بستن دهان مردم لذتبخش است
  • پای هایده و معین به ویژه برنامه عید باز شد/دهان باز میثاقی و غافلگیری سلطانی!
  • تامین معیشت مشکل اصلی مردم سیستان و بلوچستان
  • آیا ارتودنسی درد دارد؟
  • بوی بد دهان در ماه رمضان را چطور رفع کنیم؟
  • (عکس) علی شمخانی در بیمارستان بستری شد
  • (عکس) تصویر اکانت رسمی ناسا با استفاده از نام «خلیج فارس»
  • غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • دورنمای مناقشه میدان گازی آرش/ غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • بیمه شخص ثالث ۳۵.۵ درصد گران شد