Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@01:39:15 GMT

آقا یوسف ؛ اوستای قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۳۱۲۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز آذربایجان غربی ؛  آقا یوسف نخستین بار در کارگاه کوچکش که در روستای قره آغاج ارومیه راه انداخته برای دوست جانبازش طراحی بر روی خودرو را به خاطر راحت رانندگی کردن انجام داد .

و این باب فتحی شد برای رسیدن خیلی ها از جمله سیامند رحمان قهرمان نام آشنای پارالمپیک جهان و حسن جانفشان قهرمان تنیس روی میز جانبازان و معلولان به رویایشان شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

آقا یوسف ثابت کرده که تولید فقط همت می خواهد اما نیاز به حمایت دارد .

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همت تولید آرزو کارگاه کوچک تولید آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود یوسف بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های 2024 آسیا گفت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی دیگر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و با امتیازات کامل وارد دور حذفی بشویم. 

او سپس با اشاره به بسته ماندن دروازه تیم ملی در مصاف با کویت ادامه داد: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم و مهم این بود که بتوانیم کلین‌شیت کنیم که با تلاش کادر فنی و همت بچه‌ها این کلین‌شیت را انجام دادیم.

مسعود یوسف درباره بازی بعدی مقابل قرقیزستان هم اینطور صحبت کرد: امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. در مرحله حذفی با تیم خوب قرقیزستان بازی داریم. بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، امیدوارم بتوانیم مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در آخر قهرمانی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • «عمه فائقه» یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس
  • «عمه فائقه» سریال یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود