Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@08:57:30 GMT

کشته وزخمی شدن دو پاکبان در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۴۸۳۴

کشته وزخمی شدن دو پاکبان در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ساعت 15:26 دقیقه عصر امروز 28 تیرماه خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو به دو تن از پاکبانان شهر خرم‌آباد به سامانه 125 ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع‌رسانی شد که نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره ۴ آتش‌نشانی خرم‌آباد سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

پس از حضور نیروهای سازمان در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو 206 به دو نفر از پاکبانان زحمت‌کش شهرداری که در حین انجام‌وظیفه در خیابان شصت متری حوالی پل 9 دی بودند برخورد کرده که متاسفانه یکی از پاکبانان در دم فوت کرده و زحمات نیرو های اورژانس برای باز گرداندن وی به زندگی بی نتیجه می ماند و یک نفر دیگر زخمی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خودرو موردنظر پس از برخورد با پاکبانان به علت سرعت‌بالا به بلوار سپس به یک دستگاه خودرو پراید برخورد کرده و متوقف میشود.

نیروهای آتش‌نشانی ضمن تحویل مصدوم حادثه به عوامل اورژانس 115 جهت انتقال به بیمارستان، ایمن سازی محیط حادثه را به جهت جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی انجام دادند.

درگذشت این پاکبان در سانحه تصادف موجب تاسف و تاثر شد که ضمن تسلیت این ضایعه دل‌خراش به بازماندگان از درگاه ایزد منان برای این نیروی خدوم شهرداری غفران واسعه الهی و برای خانواده‌ وی صبر و شکیبایی مسئلت ‌داریم، همچنین برای پاکبان مصدوم شده حادثه آرزوی صحت و سلامتی داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان تصادف خانواده خودرو کشته و زخمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت