Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری این استان از عملکرد شرکت آب منطقه ای به دلیل اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه آب به طور ویژه تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحند در شورای اداری امروز که با حضور معاونین استاندار، فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های احرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان در سالن شماره یک استانداری یاسوج برگزار شد، از عملکرد علی داودی مهر مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای این استان و همکاران وی بطور ویژه تقدیر و تلاش های آنان در اجرای پروژه های آبرسانی در شرایط حساس کنونی را ارزشمند عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به مدیران جهت تلاش و کوشش بیشتر در زمینه کار وخدمت به مردم این استان، خاطرنشان کرد: از شرکت آب منطقه‌ای استان بدلیل شروع کارها و فعالیت‌های خوب و مؤثر در زمینه آب و آبرسانی و مدیریت منابع آب خاصه آغاز پروژه‌های بزرگ چند ماهه اخیر به مبلغی بیش از ۹ هزار میلیارد ریال تشکر می‌کنم.

احمدی گفت: انتظار می‌رود خدمات دولت و نظام به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که از سرمایه های اصلی نظام هستند به موقع اطلاع رسانی شود. 

به گزارش ایلنا از یاسوج، در دوران مسئولیت داودی مهر در مدیرعاملی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بسیاری از پروژه های آبی در این استان فعال شده است.

وی از مدیران جوان و پرتلاش دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با اجرای پروژه های متعدد حوزه توانسته رضایتمندی فراوانی را برای مردم بویژه کشاورزان این استان ایجاد کند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرمایه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در بخشی از این پیام امده است: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با شکوه هرچه تمام به میزبانی مردم ولایتمدار شهر ستان کهگیلویه که پیوسته تجلی انقلاب و سرآمد ایثار و شهادت و سرافرازی است، بار دیگر فضای ایران عزیز را به عطر شهید و شهادت معطر ساخت.

این حضور بی‌مانند و پر شور و شعور و خلق حماسه ای دیگر از مردم شریف شهرستان در مراسم استقبال و برگزاری اجلاسیه شهدای والا مقام، نشان از آگاهی، بصیرت و دلدادگی همیشگی دیار ولایتمدار بلاد شاپور به شهدا، نظام و انقلاب و ولایت است که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.

بی شک دستاورد اصلی برگزاری این اجلاسیه جامع و باشکوه در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله‌العالی مبنی بر زنده «نگه‌داشتن یاد شهدا» جلوه گری بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پرورش نسلی است که ذیل این یادها تربیت می‌شوند، نسلی جوان از جنس انسان‌هایی که فرازهای افتخارآفرین این سرزمین را ترسیم کردند.

این موفقیت بزرگ را مدیون همدلی و وفاق بین آحاد مردم و مسوولان، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در سطح شهرستانی و استانی و ملی دانسته و لازم می‌دانیم از تلاش‌های مجاهد گونه و حضور کلیه خادمان شهدا از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم و ستاد مرکزی، تمامی خادمان کشوری و لشکری، اصحاب رسانه، صدا و سیما و آحاد مردم شریف شهرستان که این اجلاسه را به نحو احسن و اکمل با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا برگزار نمودند صمیمانه قدردانی و برای همگان عاقبت بخیری مسئلت می نمایم.

کد خبر 6093703

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود