Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@03:07:58 GMT

مشکل ویزای الکسیس سانچس برای تور آمریکا حل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۵۴۲۸

مشکل ویزای الکسیس سانچس برای تور آمریکا حل شد

به گزارش پارس نیوز، 

سانچس نتوانست همراه با سایر اعضای تیم منچستریونایتد به آمریکا سفر کند و این باشگاه دلیل این اتفاق را مشکلات اداری شخصی اعلام کرد. اکنون مشخص شد که مشکل سانچس مربوط به عدم صدور ویزا برای او به دلیل حکم 16 ماه حبس او در اسپانیا به دلیل فرار مالیاتی بوده است.

ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ، با ابراز ناراحتی از این اتفاق، اعلام کرد که این شروع بدی برای تور پیش فصل تیمش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خبرنگاران گفت:" این واقعا بد است؛ واقعا ناراحت کننده. این برای ما خوب نیست. این برای هیچ کسی خوب نیست و برای تیم. این برای سازمان دهی اینترنشنال چمپیونزکاپ هم خوب نیست.

این برای هیچ کسی خوب نیست اما کسی را نمی توان سرزنش کرد. می دانم که باشگاه تلاشش را انجام داد. من باید به مقامات آمریکایی برای پروسه صدور ویزای شان احترام بگذارم.

امیدوارم او بعدا به ما بپیوندد زیرا این خیلی مهم است که با الکسیس، خوان ماتا و مارسیال، بازیکنانی که فکر می کنم در ابتدای فصل در خط حمله داریم، بازی کنیم. نه روملو لوکاکو، نه جسه لینگارد و نه مارکوس راشفورد با ما نیستند.

بنابراین اگر الکسیس برای 20-15 روز دیگر با ما نباشد، بد خواهد بود."

در مقابل، الکسیس سانچس عکسی از خود و مربی شخصی اش در کمپ تمرینی کارینگتون را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:" آخرین تمرین در منچستر. به زودی در آمریکا."

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مشکلات حبس اسپانیا بازی اسپانیا بازی حبس مشکلات پارس سانچس الکسیس سانچس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مسئولان، پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی ارتقا یافته است
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران