Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز از رقابت‌های‌ کاراته دانشجویان جهان در حالی پیگیری شد که دو ورزشکار کشورمان موفق به راهیابی به دیدار فینال و یک کاراته کا به مسابقه رده بندی رسید.

به گزارش ایسنا، در دومین روز از برگزاری مسابقات کاراته دانشجویان جهان که در کشور ژاپن در جریان است ، ملیکا احدی و صالح اباذری به فینال راه یافتند و بهنوش نجفی برای کسب مدال برنز رقابتهای جهانی راهی دیدار رده بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا براین گزارش در رقابت‌های امروز که در بخش کومیته انفرادی پیگیری شد ، ملیکا احدی در وزن منهای ۶۱ کیلو گرم حریفانی از کشورهای لهستان، ایتالیا و چین تایپه را با شکست بدرقه کرد و به فینال رقابت‌های دانشجویان رسید تا برای کسب نشان طلا به مصاف حریفی از ژاپن برود. در وزن منهای ۶۸ کیلو گرم بهنوش نجفی بعد از شکست ۲ بر یک مقابل کاراته کای ژاپنی، با راهیابی حریف به فینال، مبارزاتش را در جدول شانس مجدد دنبال کرد که با برد ۶ بر صفر برابر حریف چین تاپیه ای، در آخرین پیکار و برای کسب نشان برنز دانشجویان جهان به دیدار حریفی از هنک کنگ خواهد رفت.

همچنین صالح اباذری در وزن مثبت ۸۴ کیلو گرم ۴ بر صفر حریف فرانسوی را برد و با نتیجه ۲ بریک حریف مجارستان را با شکست بدرقه کرد و راهی دیدار نهایی شد و در فینال باید به مصاف نماینده ژاپن برود.

امروز همچنین میلاد بهمنی و مهدی خدابخشی با شکست برابر حریفانی از کره جنوبی و چین تایپه و شبنم واحدی با باخت مقابل حریف ژاپنی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. لازم به ذکر است روز گذشته، ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، آویشن باقری در وزن منهای ۵۵ به فینال راه یافتند و علی مسکینی در وزن منهای ۶۰ به دیدار رده بندی رسید تا برای مدال برنز با حریف ایتالیایی مبارزه کند.

مهدی رحیمی نژاد در وزن منهای ۶۷ و فائزه چیذری در وزن ۵۰ کیلو گرم نیز برای کسب مدال برنز باید به ترتیب برابر حریفانی از استرالیا و جمهوری چک قرار بگیرند. یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در شهر کوبه ژاپن از روز گذشته با حضور ۲۳۹ کاراته کا از ۳۳ کشور آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام کاراته دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای نشست فنی دیدار ایران و تایلند، شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی آخرین تغییرات و برنامه‌های احتمالی تایلند را با آنالیز پنج مسابقه آخر این تیم برای بازیکنان تشریح کرد.

سفال‌منش نقاط ضعف و قوت حریف را با تأکیدات سرمربی و کادر فنی بر روش‌های غلبه بر دفاع حریف و مراقبت در برابر ضدحملات بیان کرد.

در ادامه وحید شمسایی با اشاره به مسیری که تیم تا امروز آمده است گفت: ما به هیچ وجه نباید این فرصت قهرمانی را از دست بدهیم، حتماً هواداران این تیم ورزشگاه را پر می‌کنند اما ما ایرانیم و با تمام وجود برای این افتخار می‌جنگیم.

تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در دیدار فینال مقابل تایلند به میدان می‌رود.

کد خبر 6090778

دیگر خبرها

  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین