Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، نخستین نشست هیات ‌امنای دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۹۷، به ریاست منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

سید حسن صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی گزارش جامعی از وضعیت دانشگاه در حوزه‌های ساختار و تشکیلات، بودجه، آموزش، اعضای هیات‌علمی، پژوهش و فناوری، تعاملات علمی بین‌المللی، فرهنگی و دانشجویی و عمرانی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس هیات امنا، ۴۷ دستوری که در جلسات کمیسیون دائمی هیات‌امنا در سال ۹۶ و ۹۷ مورد بررسی و تصویب قرار گرفته بودند را به ترتیب مطرح کرده و در مورد آن تصمیم گیری شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پس از نشست هیات امنا، با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه، با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کرد.

سپس از ساختمان در حال احداث مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه، پروژۀ دانشکده معماری و شهرسازی و فضاهای بازسازی شدۀ کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه و ستاد اجرایی المپیاد جهانی زیست شناسی بازدید کرد.

همچنین ساختمان جدید دانشکده علوم و فناوری زیستی و فاز اول سر در جنوبی دانشگاه شهید بهشتی را رسماً افتتاح کرد.

وزیر علوم همچنین از نزدیک در جریان پروژه بزرگ پارکینگ طبقاتی زیرزمینی دانشگاه که قرار است با حمایت مالی خیرین دانشگاهی به زودی عملیات اجرایی آن آغاز شود، قرار گرفت.

کد خبر 4351824 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی منصور غلامی وزیر علوم وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران حکم انتصاب منصور غلامی سازمان سنجش پذیرش دانشجو دانشگاه پیام نور دانشگاه خوارزمی دانشگاه های علوم پزشکی کارشناسی ارشد اعضای هیات علمی مرکز سنجش آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رییس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رییس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رییس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیات علمی و عضو هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رییس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رییس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری های میان رشته ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

کد خبر 6094351

دیگر خبرها

  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز