Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز جهاد کشاورزی بخش رخ گفت: بیش از 55هکتار از مزارع این بخش به کاشت گل محمدی اختصاص پیدا کرده که امسال حدود 110 تن گل محمدی از سطح  این مزارع برداشت شد.

هادی احمدی افزود: ازدو سال گذشته تاکنون سطح زیر کشت این محصول بیش از  20 هکتار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: درآمد نسبتا خوب وتناسب آب وهوایی این منطقه ونیاز آب کم این گیاه از علل افزایش سطح زیر کشت این محصول درسال های اخیر بوده و هم اکنون نیز در حال افزایش  است.

رئیس مرکز جهاد کشاورزی بخش رخ گفت: کاشت گل محمدی علاوه بر اشتغال درآمد مناسبی را نیز نصیب متولیان این صنعت دربخش رخ کرده است.

احمدی با تاکید بر اینکه کاشت گل محمدی در اراضی شیب دار مناسبت است افزود: کشاورزان بهتر است برای کاشت گل محمدی از نهال یکساله استفاده کنند زیرادرصد خطای آن از  قلمه ریشه دار کمتر است.

وی افزود: کشت گل محمدی در منطقه رخ به صورت آبی وبه شیوه قلمه ریشه دار وپا جوش صورت می گیرد و مزرعه گل محمدی درسال دوم کشت گل دهی دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی جهاد کشاورزی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در 2 محور روستایی تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی  و ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان، روستای المجوق منطقه موسی آباد و  روستای تیمنک علیای شهرستان تربت جام را هم سیل فرا گرفت.

بارشهای رگباری همچنین محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه را نیز مسدود کرد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • کاشت درختچه کم آب بر گل محمدی در دهستان مرگور ارومیه
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی