Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:31:33 GMT

اتحادیه اروپا به دنبال تعلیق اقتصاد ایران است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۰۲۱۸

اتحادیه اروپا به دنبال تعلیق اقتصاد ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه قیدار، حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به طولانی شدن مذاکرات با اروپا افزود: در واقع این اتحادیه درصدد تعلیق اقتصاد ایران است، چرا که خاصیت تعلیق رکود کارها است.

وی ادامه داد: ترامپ امروز به همان توهمی گرفتار شده که صدام پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار هیئت دولت توصیه فرمودند که مسئولان از گره زدن اقتصاد کشور به برجام و بسته‌های توخالی اروپا پرهیز کرده و کشور را معطل تصمیم ۱+۴ نکنند، تاکید کرد: «نشان دادن اقتدار در مقابل بیگانگان به‏ ویژه آمریکایی ‏ها» و «جدی گرفتن سیاست‏  های اقتصاد مقاومتی» از دیگر توصیه های مقام معظم رهبری به مسئولان کشور بود.

موسوی به در پیش بودن سوم مرداد سالروز تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون (۱۳۴۳ش) اشاره کرد و گفت: بازخوانی این وقایع و حوداث برای موضع گیرهای انقلابی لازم و ضروری است، چرا که آمریکا در هر زمانی به دنبال تحمیل کاپیتولاسیون‌های جدید در شکل‌های جدید است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا به هر دری می‌زند تا حیثیت ایرانی را به سلطه گیرد، ادامه داد: امروز آمریکا در آرزوی کاپیتولاسیون جدید است و می‌خواهد کاپیتولاسیون را در قالب امثال سند ۲۰۳۰ و «FATF» و پالرمو و برجام بر کشور و ملت ایران تحمیل کند.

موسوی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: شرایط پیش آمده نشان داده که روح کاپیتولاسیون نمرده است بلکه شکل عوض کرده است.

کد خبر 4351951

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قیدار خطبه های نماز جمعه سید علی موسوی بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج خرم آباد بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است

مدیرکل آژانس انرژی اتمی تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران از برجام خارج نشده و آمریکا از برجام خارج شده و به تعهدات خود عمل نکرده است و اجازه نداده سه کشور اروپایی دیگر نیز به تعهدات خود عمل کنند.

کد خبر 751447

دیگر خبرها

  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست