Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس انلاین : رئیس اداره مطالعات و برنامه ریزی مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی گفت:با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مبلغان ویژه تبلیغ معارف رضوی در حوزه بین الملل به همت مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی و با همکاری حوزه علمیه خراسان رضوی در حال تربیت هستند.

 غلامرضا کحلکی رئیس اداره مطالعات و برنامه ریزی مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی افزود:در جلسات متعددی که بین مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان رضوی به منظور تاسیس رشته تبلیغ بین المللی معارف رضوی انجام گرفت، مقرر شد تا برای آموزش مبلغان و استفاده از نخبگان حوزه علمیه همکاری صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد:با همکاری معاونت برنامه‌ریزی حوزه علمیه خراسان رضوی مقرر شد تا به این منظور تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شود که طی جلسات تبادل نظر، پیشنهاد ایجاد مدرسه عالی بین المللی معارف رضوی ارائه شد تا در این مدرسه طلاب برای تبلیغ معارف بین المللی رضوی آماده شوند.
رئیس اداره مطالعات و برنامه ریزی مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی گفت:در همین راستا تفاهم نامه‌ای با جامعة المصطفی العالمیه در ایران امضا شد و به دنبال آن در دهه پایانی ماه صفرسال گذشته، نخستین مرحله از اعزام مبلغان به خارج از کشور برای تبلیغ معارف رضوی صورت گرفت. کحلکی افزود: برنامه تربیت مبلغان بین المللی معارف رضوی به زبان‌های زنده دنیا شامل دوره‌های کوتاه مدت طلاب زبان دان داخل کشور و دوره‌های کوتاه مدت ویژه طلاب فارغ التحصیل بومی خارج از کشور است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بین المللی معارف رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است