Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@06:50:09 GMT

سه کد اورژانس به محل انفجار خمین اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۱۹۷۸

سه کد اورژانس به محل انفجار خمین اعزام شدند

هادی محمدی ظهر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: آتش سوزی در واحد تصفیه روغن در شهرک صنعتی خمین تاکنون یک مصدوم داشته است.
وی افزود: این مصدوم دچار سوختگی 90 درصدی شده که توسط نیروهای اورژانس مصدوم را به بیمارستان منتقل و در حال اعزام به اراک است .
محمدی افزود: گزارش ها حاکی از آن است که 2 کارگر دیگر در این کارخانه دچار مصدومیت شدند که امداد رسانی به آنها به علت محاصره شدن در شعله های اتش با تنگنا مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سه کد اورژانس از شهر و شهابیه به همراه اتوبوس آمبولانس اعزامی از اراک و تیم های هلال احمر در صحنه آتش سوزی حضور دارند.
حادثه آتش سوزی در ساعت 13 و 30 دقیقه روز جاری در واحد تصفیه روغن واقع در شهر صنعتی خمین به وقوع پیوسته است.
سه خودروی آتش نشانی از خمین، 2 خودروی آتش نشانی از اراک، یک خودرو از محلات، یک خودروی اتش نشانی از شهر قورچی باشی توابع خمین و 2 خودرو آتش نشانی از شهرک صنعتی مشغول مهار این آتش سوزی هستند.
این کارخانه بر اثر انفجار دو مخزن نفت دچار حریق شده که شدت آتش سوزی به حدی است که دود و آتش به وضوح از اطراف شهر قابل رویت است.
تاکنون این آتش سوزی مهار نشده و علت آتش سوزی و خسارت های ناشی از آن نیز اعلام نشده است.
شهرک صنعتی خمین در هشت کیلومتری خمین در محور خمین به اراک قرار دارد.
7277/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آتش سوزی آتش نشانی بیمارستان شعله هلال احمر جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی