Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل، استاندار اردبیل گفت: با توجه به تهیه گزارش های مربوطه در خصوص رانش جاده و ارسال به وزارت کشور و طبق مذاکرات صورت گرفته در این وزارتخانه به جهت تأمین بودجه مربوطه با توجه به طرح آماده شده و به سازمان مدیریت کشور فرستاده شد.

استاندار اردبیل ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های انجام شده، بودجه مربوطه در اسرع وقت تصویب شده و راهی بسیار امن برای کوثر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالقی نماینده مردم کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز با در نظر گرفتن کاهش ارتباط بین دو شهر گیوی و خلخال و همچنین دو روستای نی و هواشانق با توجه به رانش جاده گفت: باید در سریعترین زمان ممکن راه جایگزین برای تردد مسافرین و گردشگران احداث و ایجاد شود.

جاده ارتباطی گیوی به خلخال از سمت آبگرم گیوی غروب روز 31 اُم خرداد ماه بدلیل رانش در فاصله یک کیلومتری بعد از سه راهی و ورودی مجتمع آبگرم گیوی قطع شده و تردد برای ماشین های سبک از داخل مجتمع آبگرم و محدوده سد گیوی بصورت موقت برقرار شده که تاکنون هیچ گونه عملیات راهسازی در جهت بازگشایی آن مسیر صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رانش جاده تامین بودجه بازدید راههای ارتباطی خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار