Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:00:19 GMT

حضور خدام رضوی در نماز جمعه اهل‌تسنن کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۳۲۰۹

حضور خدام رضوی در نماز جمعه اهل‌تسنن کرمانشاه

کاروان خدام حرم ثامن‌الحجج(ع) مهمان امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه بودند و در  نماز جمعه برادران اهل تسنن شرکت کردند. ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، کاروان خدام حرم رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا(ع) به دیدار امام جمعه اهل تسنن رفتند و وحدت بین شیعه و سنی به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا محمدی در این دیدار اظهار داشت: اهل تسنن ارادت خاصی نسبت به اهل بیت(ع) دارند و هر نماز جمعه در ابتدای خطبه‌ها بیان می‌شود که امام حسن(ع) و امام حسین(ع) نور چشم ما اهل تسنن هستند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: تمام تلاش دشمنان این است که این اتحاد و همدلی بین اهل تسنن و تشیع را  خدشه‌دار و از این اتفاق برای رسیدن به مقاصد خود سوء استفاده می‌کنند.

محمدی عنوان کرد: مردم اهل تسنن کرمانشاه شیفته امام خامنه‌ای هستند و از خدام حرم ضوی در خواست می‌شود که سلام مردم اهل تسنن کرمانشاه را به رهبر معظم انقلاب برسانند.

در پایان این دیدار خدام حرم رضوی نشان خادمی حرم امام رضا(ع) را  محمدی اهدا کردند و در نماز جمعه اهل تسنن شرکت کردند.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر، اظهار داشت: چرخ صنعت و تولید کشور به دست کارگران می چرخد، لذا شایسته است که دولت ها گوش شنوا برای شنیدن مطالبات کارگران داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم، عنوان کرد: هفته معلم را به همه آموزگاران که وظیفه تربیت نسل‌های آینده ما را بر عهده دارند تبریک عرض می‌کنیم.
 
امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر حجت الاسلام رئیسی به کشورهای پاکستان و سریلانکا، افزود: این سفر بعد از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» انجام گرفت که این نشان از اقتدار و صلابت ایران اسلامی در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان دارد.
 
وی افزود: این سفر در صورتی انجام می‌شود که آمریکا کشورها را علیه ایران به تحریم تشویق می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری در پایان سخنان خود ضمن تسلیت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود، خاطرنشان کرد: ماموستا ملا احمد فخری در طول عمر با برکت خویش خدمات بسیاری برای دین و اجتماع و مردم منطقه و استان انجام داد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • نماز جمعه سنندج
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه