Web Analytics Made Easy - Statcounter

​بانک صادرات ایران ماهانه نیم میلیون سپهر کارت جدید برای مشتریان صادر می کند.
به گزارش صدای ایران مجموع تعداد کارت‌های صادره بانک صادرات ایران با توجه به گستردگی شعب و ارائه خدمات متنوع بانکی در حال افزایش است و این روند تنها برای کارت‌های سپهری که قابلیت اتصال به همه حساب‌های سپهری و دریافت خدمات متنوع بانکی را دارد با تقاضای متوسط ٥٠٠ هزار عددی در هر ماه روبه‌رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر این گزارش، سپهر کارت‌های صادرشده توسط بانک صادرات ایران در اسفندماه ٩٦ بالغ بر ٥٦٤ هزار، در اردیبهشت‌ماه ٩٧ بیش از  ٥١٤ هزار و در خردادماه ٩٧ بیش از ٤٦٠ هزار عدد بوده که مجموع آن‌ها از ابتدای اسفند ماه ٩٦ تا پایان خرداد ٩٧ به یک میلیون و ٥٣٩ هزار عدد رسیده است.
طی همین ماه‌ها بیش از ٩٤٠ هزار انواع بن‌کارت و کارت هدیه توسط شعب این بانک صادر شده و به طور کلی از ابتدای اسفند ماه ٩٦ تا پایان خرداد، بالغ بر٢ میلیون و ٤٧٨ هزار انواع کارت‌های بانکی توسط این بانک صادر و در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
بنابر این گزارش، تعداد کل کارت‌های سپهری فعال بانک صادرات ایران در پایان خردادماه ٩٧، معادل ٢٤ میلیون و ٥٥٨ هزار عدد است. بانک صادرات ایران با صدور و ارائه بیش از ٧٢ میلیون کارت الکترونیکی مبتنی بر خدمات بانکی به متقاضیان، رتبه نخست شبکه بانکی کشور را از این منظر به خود اختصاص داده است.
این بانک با بیش از ٦٦٥ هزار پایانه فروش، نزدیک به ٥١٤٠ خودپرداز و  ٣٠٠٠ شعبه و باجه فعال در داخل کشور، دارای گسترده‌ترین شبکه ارائه دهنده خدمات بانکی است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت