Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از توافق‌های صورت گرفته بین زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز امتیاز این تیم به ماشین‌سازی تبریز واگذار شد.

طرفداری- با توجه به قوانین فدراسیون فوتبال یک مالک نمی‌تواند دو تیم را در لیگ برتر مدیریت کند. برهمین اساس بعد از اینکه زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز امتیاز باشگاه تراکتورسازی را خریداری کرد امتیاز باشگاه گسترش فولاد تبریز طبق قانون باید به مالک دیگری واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس بعد از جلسات متعدد و توافق‌های صورت گرفته امتیاز باشگاه گسترش فولاد تبریز به ماشین‌سازی تعلق گرفت و از این پس ماشین‌سازی تبریز در لیگ برتر فعالیت خواهد کرد.

به نقل از فارس، رسول خطیبی مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز ضمن تأیید این خبر اظهار داشت:‌

ابتدا از آقای زنوزی تشکر می‌کنم چرا که برای فوتبال تبریز تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا مردم تبریز خوشحال شوند. بعد از اینکه زنوزی امتیاز تراکتورسازی را خریداری کرد شرایطی مهیا شد تا قدیمی‌ترین تیم تبریز دوباره به جایگاه اصلی‌اش برگردد. خوشحالم بعد از جلسه‌ای که بین پیشکسوتان تبریز و آقای زنوزی برگزار شد ماشین‌سازی دوباره به جایگاه اصلی‌اش بازگشت. خوشحالم که مردم استان آذربایجان با این اتفاق بزرگ خوشحال شدند.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارستراکتورسازیبرچسب‌ها: گسترش فولادماشین سازی تبریزمحمدرضا زنوزیرسول خطیبی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر رسمی؛ با واگذاری امتیاز گسترش فولاد، ماشین سازی بار دیگر لیگ برتری شدصادق محرمی در ترکیب اصلی دیناموزاگرب برای دیدار دوستانه با واراژدینمالکوم آماده انتقال به آ اس رم؛ ایجنت او و بوردو مشغول بررسی پیشنهاد 35 میلیون یورویی رم هستندرسول خطیبی: با کمک زنوزی، ماشین سازی لیگ برتری شددیدار یوونتوس و سمپدوریا برای انتقال مارکو پیاتساوحید امیری در حال گذراندن تست های پزشکی ترابوزان اسپوررسمی؛ دنی وارد، دروازه بان لیورپول به لسترسیتی پیوستدی لورنتیس: خرید بنزما و دی ماریا؟ چرا باید این دو پیرمرد را بخرم؟ کاوانی باید دستمزدش را نصف کندمونچی: اگر آلیسون می خواست بماند، با 200 میلیون یورو هم او را نمی فروختم؛ اگر به زودی برنده نشوم، از رم خواهم رفتزمان معارفه وحید امیری به عنوان بازیکن جدید ترابوزان اسپور مشخص شدرسمی؛ سوفیان بوفال به سلتاویگو پیوستبسکتبال جام ویلیام جونز؛ پیروزی ایران در مقابل چین تایپهدانلود؛ ترکیب احتمال لیورپول برای فصل 2018/19؛ مدعیان وارد میشوند!دانلود؛ واکنش جالب ساموئل اومتیتی به گل کریستیانو رونالدو به اسپانیا در جام جهانی 2018غیررسمی؛ جانی کاسترو به اتلتیکو مادرید پیوستدانلود؛ برترین حرکات تکنیکی بازیکنان منچستریونایتد در فصل گذشته (2018)دانلود؛ 20 موقعیت صد در صد گلی که بازیکنان معروف از دست دادند!دانلود؛ سریع ترین فرارهای دنیای فوتبال در فصل گذشته (2018)صعود چشمگیر جهانبخش در ترانسفرمارکت؛ علیرضا 18 میلیونی شدمردودی چهار پرسپولیسی در آزمون تعصب؛ مجمعِ رفوزگان! بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه رسمی؛ آلیسون بکر به لیورپول پیوستآخرین وضعیت انتقال احتمالی هازارد و کورتوا به رئال مادرید؛ توافق شخصی با کورتوا و جلسه برای توافق با هازاردرسمی؛ آنتونیو استوکس، مهاجم ایرلندی به تراکتورسازی تبریز پیوستمارکا: رئال مادرید بار دیگر به جذب مائورو ایکاردی فکر می‌کندنکته آماری؛ یوونتوس بالاتر از لیورپول، بیشترین مبلغ را در تابستان 2018 برای خرید بازیکن خرج کرده استفوری؛ محرومیت یک ساله میلان از رقابت های اروپایی لغو شد!گفتگوی داغ مسی و بازیکنان آرژانتین پس از شکست سنگین مقابل کرواسی با سمپائولیمدیر باشگاه ترابوزان خبر داد: وحید امیری، وینگر پرسپولیس برای حضور در تست های پزشکی ترابوزان به ترکیه سفر کرده استآرتور ملو:‌ در انتخاب بارسلونا شک نکردم؛ هیچ کس بهتر از مسی نیستکل کل احسان علوان زاده و آرمین سهرابیان؛ جنگ سرخابی ها در اینستاگرام (عکس)گران‌‌‌‌‌‌ترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال؛ آلیسون بکر پس از 17 سال جای بوفون را در صدر جدول گرفتایجنت جدید پیانیچ با چلسی، بارسلونا و سیتی در رابطه است اما یوونتوس می خواهد قرارداد او را تمدید کندکلوپ: تقریبا مطمئنم دیگر در بازار نقل و انتقالات فعالیت نخواهیم داشتفغانی: هازارد بسیار بااخلاق و به همان اندازه رونالدو مغرور بود؛ اینفانتینو گفت که شما استحقاق بیشتری داشتیدفغانی: هازارد بسیار بااخلاق و به همان اندازه رونالدو مغرور بود؛ اینفانتینو گفت که شما استحقاق بیشتری داشتید 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید محمد بن سالم روز دوشنبه در آیین افتتاحیه اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا، اظهار داشت: از رئیس اتاق بازرگانی اصفهان و اعضای این مجموعه بابت میزبانی بسیار خوب تشکر می‌کنیم، باعث افتخار است که امروز در این مجمع حضور داریم، ما برای اولین‌بار است که به اصفهان می‌آییم و روز گذشته با یک اصفهان‌گردی در سطح شهر متوجه شدیم، اصفهان یکی از شهرهای زیبا برای گردشگری است.

وی گفت: در سال‌های گذشته مجمع جهانی اتاق‌های بازرگانی در دبی برگزار شد و آنجا موضوع تغییر سرویس‌های اتاق‌های بازرگانی مطرح شد، براین‌اساس ما می‌خواهیم تغییرات جدیدی به وجود بیاوریم. سرویس‌های جدید باید ایجاد شوند و سپس ارتقا یابند، ما نیاز داریم از هوش مصنوعی استفاده کنیم و به‌عنوان اتاق‌های بازرگانی باید اطمینان داشته باشیم که فعالیت‌ها نرم و روان انجام می‌شوند.

دبیرکل اتاق بازرگانی و صنایع امارات با تاکید بر اینکه در این مجمع باید توانایی کشورها را در نظر بگیریم، تصریح کرد: ما در امارات متحده عربی و در اتاق بازرگانی آمادگی کامل داریم تا تجارب دیگران را یاد بگیریم و تجارب خود را به اشتراک بگذاریم، خوشبختانه تاکنون روابط خوبی با اتاق بازرگانی ایران داشته‌ایم، اما اکنون نیازمندیم بدانیم چه قدم‌هایی باید برداشته شود تا بتوانیم مسیر را برای بخش‌های خصوصی هموار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع گفتگوی همکاری آسیاAsia Cooperation Dialogueبا هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است.

کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

کد خبر 6092332

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر