Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایبسکانیوز امروز ماموران کلانتری 105 سنایی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر جوانی پس از سقوط از تراس یکی از طبقات بالایی سینمای آزادی جان باخته است.

با اعلام مراتب این حادثه به قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران، دستور اعزام اکیپ تشخیص هویت آگاهی به محل برای بررسی علت و نحوه جزئیات این حادثه صادر شد و تحقیقات درباره این پرونده و شناسایی هویت متوفی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت و گو با ایران آنلاین با تایید این خبر عنوان کرد: ساعت 19 امروز جمعه پسر 21 ساله ای با سقوط از طبقه ششم سینما آزادی فوت کرد.

با پیگیری های بعدی از کلانتری 105 سنایی مشخص شد که ظاهرا علت فوت مرگ خودخواسته این جوان بوده است.

700

سقوط سینما آزادی سقوط پسر جوان طبقه ششم سینما آزادی ماموران کلانتری 105 سنایی قاضی مرادی بازپرس امور جنایی تهران مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سقوط سینما آزادی سقوط پسر جوان طبقه ششم سینما آزادی قاضی مرادی بازپرس امور جنایی تهران مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی بهمدی صبح چهارشنبه به خبرنگاران اظهارکرد: ماموران گشت کلانتری ۱۲ ماژانشهرستان خوسف هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور روستایی این شهرستان، یک راس بره آهو کوچک که از مادرش جدا شده و در حاشیه جاده سرگردان بود را مشاهده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوسف گفت: ماموران بلافاصله به منظور در امان ماندن از شر حیوانات و تلف شدن بره اهو نسبت به نجات آن اقدام کرده و به مقر انتظامی دلالت دادند

سرهنگ بهمدی افزود: ماموران کلانتری که ناجی این بره آهو بودند به منظور نگهداری و رها سازی در دامان طبیعت به کارکنان اداره محیط زیست شهرستان تحویل دادند

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس ناجی این بره اهو شدند و ضمن تاکید بر حفظ منابع زیستی و حیات وحش؛ خاطر نشان کرد: شهروندان به محض مشاهده این چنین مواردی، مراتب را به سازمان های مرتبط گزارش دهند.

کد خبر 6093737

دیگر خبرها

  • سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • اسرائیل در حال آماده شدن برای اعزام هیئتی به قاهره است
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی