Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@05:07:57 GMT

سرقت گوشی در اتوبوس تبریز _ تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۴۵۳۰

رکنا: سارق فرصت طلب که با سوءاستفاده از خواب مسافران اتوبوس گوشی تلفن همراه گرانقیمت آنها را سرقت کرده بود در مترو به دام افتاد.

۲۷ تیر مأموران پلیس Police پیشگیری در ایستگاه مترو دروازه دولت به مرد جوانی که در حال فحاشی به شهروندان تهرانی بود مشکوک شدند. وی هنگام سوار شدن به واگن قطار با افرادی درگیر شده بود و مأموران نیز او و چند نفری که در این درگیری شرکت داشتند را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازرسی بدنی از مرد جوان مأموران 4 گوشی تلفن همراه گرانقیمت پیدا کردند.زمانی که مأموران به بررسی این گوشی‌ها پرداختند مشخص شد که گوشی‌ها سرقتی بوده است. دزد The Thief جوان که دستش رو شده بود به سرقت‌ها اعتراف کرد و گفت: گوشی‌ها را شب قبل و زمانی که در اتوبوس تبریز به سمت تهران می‌آمدم سرقت Stealing کردم. دیشب سوار اتوبوس تبریز به تهران شدم و زمانی که مسافران خواب بودند گوشی آنها را سرقت کرده و قبل از بیدار شدنشان از اتوبوس پیاده شدم.سرهنگ علی راقی رئیس پلیس مترو با اعلام این خبر گفت: متهم جوان بازداشت شد و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / مرگ فجیع پسر جوان در سینما آزادی تهران / همه شوکه شدند

عزیزه دخترش را اجاره می داد! + عکس

راز تابوت سنگی اسکندریه گشوده شد+عکس

کشف مهمات تروریست‌ها در یک روستا + تصویر

این زن آدم خوار نوزادش را با قیچی باغبانی تکه تکه کرد/ نوزادم گوشت بد مزه ای داشت !+عکس

پدر بی رحم در مخالفت با سومین ازدواج دخترش سفارش تیرباران او را به طالبان داد!

تنبیه مرگبار کودک 2 ساله به خاطر خیس کردن جای خوابش +عکس

تجاوز 5 مرد فامیل به زن شوهر دار!

مربی منحرف پسربچه ورزشکار در شیراز کیست؟ + عکس

تازه دامادی اسیر زن مطلقه بود / نوعروس به حجله نرفته طلاق گرفت

دستگیری رئیس شرکت نفت و گاز + عکس

این پزشک منحرف به بیماران مرد هم رحم نمی کرد! + عکس

اتفاق عجیب درباره صیغه‌خانه‌های مشهد + تصویر

مقام دولتی که در پوشش مبدل مردم را کتک می زند! + تصویر

سقوط وحشتناک و مرگ دلخراش مردی در آبشار + تصویر

5 ساعت تجاوز به زن 69 ساله توسط جوان 31 ساله + عکس

شوهرم معشوقه‌اش را به خانه آورد و در برابر چشمانم با او همخوابی کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police قطار دزد The Thief سرقت Stealing اخبار حوادث اتوبوس سرقت مسافران تهران تبریز عکس فیلم ایران ویدیو ها من حوادث دختر قتل درگیری کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟

با گزارش ماجرای ناپدیدشدن دانشجوی جوان به پلیس که به‌گفته دوستانش فردی باهوش و نخبه بود، تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد تا اینکه صبح دوشنبه یکی از دشت‌بانان در پای کوه‌های سرچشمه، چشمش به خودرویی افتاد که در دامنه کوه رها شده بود. هیچ‌کس در اطراف خودرو نبود و در‌های آن باز بود و همین باعث شد که مرد دشت‌بان با کلانتری ۱۴سرچشمه تماس بگیرد و ماجرا را اطلاع دهد.

به گزارش همشهری،  علیرضا محمدی، دادستان رفسنجان گفت: با حضور مأموران پلیس در محل معلوم شد که خودروی مورد نظر متعلق به دانشجوی گمشده است. به این ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راهی آنجا شدند و به جست‌وجو برای پیدا کردن جوان گمشده پرداختند. آن‌ها در جریان جست‌وجوهایشان در این منطقه از هلی‌شات استفاده کردند و در نهایت متوجه جسدی شدند که در ارتفاعات سرچشمه رها شده بود.

وی ادامه داد: وقتی مأموران به محل رهاشدن جسد رفتند، معلوم شد که قربانی همان دانشجوی جوان است و با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات ادامه یافت و در حال حاضر ۲ مظنون تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟