Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفتم: از زنجیره‌ای‌ها انتظاری نمی‌رود ولی غیرت دینی و اخلاقی صدا و سیما کجا رفته است؟!

کیهان:

گفت: یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای از حرکت خانم کالیندا کیتاروویچ، رئیس‌جمهور کرواسی در پایان مسابقات جام جهانی، به شدت حمایت کرده و منتقدان را به باد ناسزا گرفته است!
گفتم: کدام حرکت رئیس‌جمهور کرواسی؟
گفت: اینکه اعضای تیم‌های فوتبال فرانسه و کرواسی را در آغوش گرفته و بوسیده بود!
گفتم: مگر دست‌اندرکاران این روزنامه زنجیره‌ای مسلمان نیستند؟! و یا مگر به ابتدایی‌ترین اصول اخلاقی هم اعتقادی ندارند؟!
گفت: از مجری برنامه ۲۰۱۸ شبکه سه سیما هم که از این حرکت پلشت تقدیر کرده و آب از لب و لوچه‌اش سرازیر شده بود، حسابی تقدیر کرده است!
گفتم: از زنجیره‌ای‌ها انتظاری نمی‌رود ولی غیرت دینی و اخلاقی صدا و سیما کجا رفته است؟!
گفت: مدیر شبکه سه به این اقدام مجری اعتراض کرده است اما برخی از نفوذی‌ها وانمود می‌کنند که اتفاق خاصی نیفتاده است!
گفتم: کاپیتان کشتی با دیدن پرچم دزدان دریایی داد زد و هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی یکی از نفوذی‌های دزدان دریایی که در کشتی جا خوش کرده بود گفت؛ این تصویر استخوان و جمجمه علامت آن است که در این کشتی کله‌پاچه خیرات می‌کنند!

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003YHd

منبع: فردا

کلیدواژه: شریعتمداری کیهان گفت و شنود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش حماس در بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه برادران یمنی در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازی رژیم صهیونیستی قرار دارند، تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است: آنچه برادران ما در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح دلاور یمن در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین انجام می‌دهند، ادامه و ترجمه عملی مواضع تاریخی ملت اصیل یمن برای یاری رسانی به ملت فلسطین و دفاع از آن و حمایت از مقامت این ملت در برابر رژیم جنایتکار است.

حماس افزوده است: با افتخار به برادرانمان در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن و ملت عزیز یمن با تمامی اقشار و طیف‌های آن که همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین و حق آن در زمینه آزادی و تعیین سرنوشت بودند، درود می‌فرستیم و امت اسلامی و عربی را به یکپارچه‌ سازی تلاش‌های خود در زمینه محاصره دشمن صهیونیستی و همبستگی با ملت فلسطین و حقوق ملی آن به ویژه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس فرامی‌خوانیم.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • باید حرکت‌های دانشجویی در حمایت از غزه در جوامع بین‌المللی تبیین شود
  • تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • کنعانی: آهِ کودکان و زنان غزه وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده است