Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@04:33:39 GMT

مجلس فردا جلسه علنی دارد؛ آغاز جلسه ۸ صبح

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۵۰۳۶

مجلس فردا جلسه علنی دارد؛ آغاز جلسه ۸ صبح

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفته است که تغییری در زمان آغاز برگزاری جلسات علنی پارلمان ایجاد نشده است. ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه مجلس فردا (یکشنبه 31 تیر) جلسه علنی دارد، گفت: جلسه علنی پارلمان راس ساعت 8 صبح خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

7 وزیر هفته آینده به مجلس می‌روند

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی طبق مصوبه دولت موظف هستند ساعت کاری خود را تغییر دهند و مجلس از این قاعده مستثنی است، ادامه داد: به دلیل اینکه دستگاه‌های اجرایی دارای ساختمان‌های متعددی هستند نیاز است که ساعت کاری آنها برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی تغییر پیدا کند و نیازی نیست که ساعت کاری مجلس تغییر کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: در جلسه‌ای که روز یکشنبه اعضای هیئت‌رئیسه مجلس خواهند داشت درباره تغییر ساعت کاری پارلمان نیز بحث و بررسی لازم صورت می‌گیرد اما به نظر نمی رسد در این زمینه اتفاق خاصی رخ دهد و ساعت کاری پارلمان احتمالاٌ در روزهای آتی همان ساعت 8 صبح خواهد بود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس اظهار داشت: در مهم‌ترین بخش‌های جلسه علنی در هفته جاری وزرای اطلاعات، امور خارجه و نفت برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان نیز در صحن علنی پارلمان حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

R1373/P1361/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| علیه خزان شرافت و دروغ دموکراسی در صحن علنی پارلمان اصفهان
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا