Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:57:15 GMT

آینده روشن پیش روی کشتی کلاسیک بانوان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۵۶۸۱

آینده روشن پیش روی کشتی کلاسیک بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین دوره مسابقات لیگ کشتی کلاسیک بانوان پنج شنبه و جمعه در سالن شماره دو خانه کشتی تهران با شناخت تیم های برتر به پایان رسید. در همین راستا، سری به سالن مسابقات زدیم و از نزدیک نظاره گر  رقابت های نفس گیر بانوان کشتی گیر شدیم.

صدای خوش تشویق هایشان از دور هم شنیده می شود،طوری که احساس می کنی قرار است با سالنی پر از تماشاگر روبرو شوی، اما پس از ورود متوجه می شوی که این صدا مربوط به دختران کشتی گیری است که هم تیمی های خود را که در حال مبارزه هستند را تشویق می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰۳ کشتی گیر بانو قرار است مقابل یکدیگر قرار بگیرند، مبارزات کشتی گیران در روی دو تشک و به صورت همزمان برگزار می شود، دو کشتی گیر با لباس های به رنگ قرمز و آبی به روی به روی تشک می روند و با سوت داور مبارزات آغاز می شود.

هر چند که در اولین دوره مسابقات لیگ کشتی کلاسیک بانوان هم مانند دیگر مسابقات برگزار شده کشتی بانوان از جمله؛ مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور تماشاگر زیادی در سالن حضور ندارد اما اجرای فنون مخصوص این رشته (سالتو_بار انداز) توسط کشتی گیران کافی است تا همین تعداد معدود تماشاچی با تشویق های پی درپی و ایجاد هیجان و اشتیاق در سالن ورزشکاران روی تشک را برای انجام یک مبارزه نفس گیر به وجدبیاورد.

از دیگر نکات مهم برگزاری این مسابقات می توان به حضور ۱۴ داور  کشتی کلاسیک بانوان در سالن رقابت ها که امر قضاوت مبازرات کشتی گیران را به عهده  داشتند اشاره کرد.

فراست مبتدی مربی برتر تیم ملی آلیش بانوان در سال ۹۶ و یگانه غریب گشته دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کشتی آلیش هم در سالن حضور دارند و از نزدیک نظاره گر رقابت بانوان کشتی گیر هستند.

مبتدی با اشاره به نقش مهم رسانه ها درمعرفی رشته کشتی بانوان به مردم، می گوید: رسانه همیشه نقش به سزایی در شناساندن یک رشته ورزشی در بین مردم داشته است؛ من از رسانه ها تشکر می کنم که همواره در کنار ورزش بانوان بودندو اکثر رویداد ها را منعکس کرده اند، ولی انتظار داریم برای کشتی بانوان که ورزش نوپا است رسانه ها این رشته ورزشی را پررنگ تر نشان دهند؛ تا در دور فصل بعدی رقابت ها شاهد حضور تماشاچی های بیشتری در سالن باشیم.

وی افزود: کشتی کلاسیک یک رشته ورزشی نوپا است؛ و در مرحله استعدادیابی قرار دارد، اما شک ندارم این رشته آینده روشنی دارد.

فصل نخست رقابت های لیگ کشتی کلاسیک بانوان در روز های پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا عصر به طول انجامید و درنهایت کافه کاله نور مازندران؛ باغچه مینو کرمانشاه؛ شرکت عمران گلبهار خراسان رضوی و مجتمع فرهنگی ورزشی حمید سوریان تهران به عنوان چهار تیم اول معرفی شدند.

گفتنی است فصل بعدی این رقابت ها در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی رسانه رقابت های لیگ کشتی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت هفته معلم ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین امین کشاورزی امام جمعه شهرستان خِرامه، کرم الله رنجبر فرماندار، سید حسین حسینی ریاست دادگستری این شهر، سرهنگ سیامک صادقی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، سرهنگ کریمی فرمانده نیروی انتظامی، قائدی معاون فرماندار خرامه، بخشداران، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگیان و معلمان فرهیخته خرامه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم داراب زارع رئیس اداره آموزش و پرورش این شهر با اشاره به جایگاه و نقش انکارناپذیر معلم در سطح جامعه عنوان کرد: معلم شغل نیست بلکه عشق، علاقه و هنر است و برای پاسداشت تلاش و خدمت شما سروران گرامی باید سر تعظیم فرود آوریم و این همت بلند و اندیشه والای شما بزرگواران را گرامیداشت و روزتان مبارک می‌داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین امین کشاورزی امام جمعه خرامه نیز با اشاره به اهمیت شغل معلمی در بالندگی جامعه اسلامی بیان کرد: معلمی شغل انبیا است و برای پاسداشت مقام شامخ معلمان باید تلاش نمائیم.

وی افزود: در واقع این هفته فرصت مغتنمی برای تجلیل از فعالان عرصه تعلیم و تربیت جامعه است و همگان باید با احساس وظیفه زمینه خدمت‌رسانی بهتر این قشر فراهم آوریم.

کد خبر 6094314

دیگر خبرها

  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند
  • معلم، نویدبخش آینده روشن
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری