Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:17:14 GMT

نبود پارکینگ در مکان های تفریحی شهر ایلام

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۷۱۳۲

نبود پارکینگ در مکان های تفریحی شهر ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، پارک کوثر و بام ایلام از مناطق تفریحی شهر ایلام است که بیشتر ایام به خصوص فصل تابستان خانواده ها برای گردش و تفریح به این مکان ها می روند.

اما کمبود پارکینگ در این منطقه تفریحی از مشکلاتی است که باعث نگرانی مردم شده است.

مهدی رحمتی از شهروندان استان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مکان  پارک تفریحی از لحاظ امکانات بازی و سرگرمی برای بچه ها خوب است اما بحث پارکینگ در این مکان به عنوان یک دغدغه برای همه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چون این مکان یک مکان تفریحی بوده و هم اکنون نیز فصل تابستان است و در شب ها هوا بسیار خوب است جمعیت زیادی در این ایام به پارک جهت تفریح و گذراندن اوقات فراغت به این مکان می آیند به همین دلیل به خاطر نبود پارکینگ بارها شاهد تصادف زیادی در این مکان بوده ایم.

لزوم حل مشکلات مسیرهای دسترسی

سرهنگ محسن ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسیر سمت بلوار پژوهش که به دانشگاه ایلام منتهی می شود فقط دارای یک لاین است لذا از مسئولان مرتبط در این امر درخواست داریم که به خاطر تسهیل در ترددها و جلوگیری از گره های ترافیکی در بحث ساخت لاین دوم بلوار اقدامات لازم به زودی صورت گیرد.

وی افزود: در پارک کوثر نیز فضای کافی جهت پارک وسایل نقلیه دارند به صورت دوبل توقف نکنند.

 راهکار شهرداری جهت حل این مشکل

طالب صادقیان شهردار ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پارک کوثر هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و فضای پارکینگ این مکان کافی و مناسب است اما تقاضا بالا است.

وی افزود: به دلیل این که تمرکز زدایی کنیم و مردم را به دیگر مکان ها دعوت کنیم پارک های کنار دست پارک کوثر احیا و اصلاح کردیم.

وی تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی توسعه پارکینگ در طول مسیر پارک خطی پژوهش نیز شروع شده و ظرف چند روز آینده شهروندان می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

کد خبر 4352305

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک بانوان پارکینگ شهرداری ایلام بوشهر خبرگزاری مهر گرگان کرمانشاه شهرکرد دهه کرامت مشهد شیراز یاسوج سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خرم آباد بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد