Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@03:08:50 GMT

تلاطم خیال آرش گوران در تالار رودکی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۸۵۸۷

تلاطم خیال آرش گوران در تالار رودکی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آرش گوران رهبر ارکستر فیلارمونیک تهران پس از مدت ها دوری از فعالیت فردی، تازه ترین رسیتال پیانوی خود را ساعت ۲۱ روز دوشنبه اول مرداد ماه در تالار رودکی تهران برگزار می کند. در این کنسرت که با عنوان «تلاطم خیال» روی صحنه می رود، آرش گوران آثاری از الکساندر اسکریابین و سه قطعه از خود را برای مخاطبان اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آهنگساز و رهبر ارکستر که طی سال های گذشته با رهبری ارکستر فیلارمونیک تهران در کنسرت ها و برنامه های متعددی حضور داشته به تازگی کار ساخت موسیقی نمایش «خاموشی دریا» به کارگردانی نیما دهقان را نیز به عهده داشته است.

اعضای ارکستر فیلارمونیک تهران طی ماه های گذشته مشغول تولید و ضبط تازه ترین آلبوم خود بوده اند که مراحل تولید آن رو به اتمام است. این اثر اولین آلبومی است که توسط یک ارکستر خصوصی در حوزه موسیقی کلاسیک ایران ضبط می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلارمونیک تالار رودکی رسیتال پیانو آرش گوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان، ظهر امروز در حاشیه پلمب یکی از تالارهای خرم‌آباد بیان داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم‌آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم‌آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده و بعضا لغو تعدادی از پروازهای این فرودگاه را به همراه داشته، موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمب تالار صادر گردید.

دیگر خبرها

  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد