Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، علی سرتیپی سخنگوی شورای عالی اکران درباره جلسه اخیر این شورا گفت: در جلسه هفته گذشته شورای عالی اکران، تدوین دستورالعمل اجرایی کمیته انضباطی کارگروه اکران به صورت کامل به پایان رسید و این دستورالعمل با امضای همه اعضای شورای عالی اکران، برای تایید به دفتر آقای حیدریان رئیس سازمان سینمایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
وی درباره زمان اجرایی شدن این دستورالعمل، اعلام کرد: با توجه به این که رئیس سازمان سینمایی به طور کامل در جریان تمام جلسات شورای عالی اکران بوده و از بخش‌های مختلف دستور عمل اجرایی کمیته انضباطی کارگروه اکران اطلاع دارد، تصور می‌کنم این دستورالعمل در هفته آینده به تایید شده و اجرایی می‌شود.  
 
سخنگوی شورای عالی اکران در پاسخ به این سوال که «با توجه به پایان نمایش بازی‌های فوتبال در سینما‌های کشور، چه زمانی درباره میزان سهم فیلمسازانی که سانس‌های نمایش فیلم‌هایشان در اختیار نمایش فوتبال قرار گرفته است، تصمیم‌گیری می‌کنید؟» تصریح کرد: این موضوع در دستور کار جلسه هفته آینده شورای عالی اکران قرار دارد و این شورا در هفته آینده تصمیم‌ نهایی و میزان سهم فیلمسازان را مشخص می‌کند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

کد خبر 849592 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران