Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوادگلی مدیر روابط عمومی و بین الملل از حضور مدیر عامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس در شهرستان دهدشت و پیگیری آخرین وضعیت طرح پتروشیمی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جعفر ربیعی به همراه نماینده مردم شریف شهرستان دهدشت و نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار دهدشت ضمن سفر به این شهرستان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت طرح پتروشیمی دهدشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدل هاشمی نماینده مردم دهدشت در این بازدید ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن در روند پیشرفت این پروژه خاطر نشان کرد: که جهت تسریع در تامین منابع و شتاب دهی به ساخت این طرح پتروشیمی آمادگی کامل برای پیگیری ها و همکاری های لازم را دارد.

در ادامه این بازدید جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تقدیر از اهتمام، دلسوزی و جدیت نماینده محترم و مسئولان این شهرستان برای تسریع در  روند عملیات ساخت طرح پتروشیمی دهدشت ابراز امیدواری کرد: ظرف ۲ ماه آینده با رفع موانع موجود ، منابع مالی مورد نیاز برای اجرای این طرح تأمین و شاهد پیشرفت در روند اجرای آن باشیم.

همچنین در جریان این بازدید مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس زمان مورد نیاز  اجرای طرح پتروشیمی دهدشت را حدود ۳۸ ماه اعلام کرد.

بر پایه این گزارش طرح پتروشیمی دهدشت با هدف تولید سالیانه ۳۰۰ هزار تن مواد پلی اتیلن در زمینی به مساحت ۱۰۲ هکتار در شهرستان دهدشت واقع در ۱۱۷ کیلومتری شهر یاسوج  مرکز استان کهگلویه و بویراحمد اجرا می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پتروشیمی خلیج فارس روابط عمومی مدیر روابط عمومی دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام باشگاه استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.   علی عسگری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.   وی افزود: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد