Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

داریوش یزدی در گفت‌وگویی، در مورد اظهارنظر اخیر مدیرعامل استقلال خوزستان مبنی بر اینکه او به عنوان مربی این تیم انتخاب شده نه سرمربی، تصریح کرد: توجهی به این مسائل ندارم و اصلا فرصت فکر کردن به این موضعات را ندارم. درگیر مسائل و مضوعات تیم هستم و تمرکزم فقط روی تیم است. می‌خواهم با آرامش به مسابقات وراد شویم و کاری به این موضعات نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگرانی ما در مقطع فعلی فقط و فقط گرفتن بازیکن و جذب نفراتی است که لیست آن در اختیار باشگاه قرار دادیم.

وی در مورد اینکه آیا فردی از این لیست جذب شده است، تصریح کرد:خیر. اقداماتی شده اما فعلا عملا کاری انجام نشده است.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه استقلال خوزستان به اندازه کافی مشکلات دارد و آیا این اختلافات داخلی کار را سخت‌تر نمی‌کند، عنوان کرد:‌این مسائل را باید از کسی که این حرف‌ها را زده باید بپرسید.البته نمی‌دانم او این حرف‌ها را زده یا نه چرا که خودم هنوز صحبتی با او انجام ندادم. هر کسی مسئول صحبت‌هایی است که می‌کند من که مسئول حرف‌های دیگران نیستم.

یزدی در مورد اینکه چه شده که سلطانی این مسائل را مطرح کرده و گفته او در این تیم مربی است، اظهار داشت: نمی‌دانم از خود او در این مورد سوال کنید. 

وی در مورد اینکه سلطانی فصل قبل با عبدالله ویسی هم مشکل داشت، گفت: در جریان این مسائل نیستم و فقط از مطبوعات این موضوع را شنیدم. قبل از این که صحبت داشتیم مشکلی نبود اما الان چه اتفاقی افتاده را نمی‌دانم باید ابتدا مطمئن شوم که صحبتی در این مورد مطرح کرده یا نه.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا قرار است جلسه‌ای برای حل این مشکلات برگزار شود، گفت: باید ابتدا مطمئن شوم این صحبت‌ها صحت دارد یا نه. اگر درست بود قطعا باید این اتفاق بیفتد ما که با خودمان نباید مشکلی داشته باشیم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان