Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، امام جمعه محمد آباد بخش مرکزی یزد در سومین یادواره شهدای روستای سید آباد بافق با تبریک هفته کرامت به ویژگی انسان‌های همگام با اهل بیت اشاره کرد و گفت:ایستادگی در برابر کفار، عطوفت و مهربانی با انسان ها، دینداری و کسب استقلال اقتصادی برخی از ویژگی انسان‌های همگام با اهل بیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام مدرسی با بیان اینکه هدف دشمن از اقداماتی که انجام می‌دهد کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی است افزود:ایستادگی در مقابل کفار هزینه دارد، اما سازش با دشمن هزینه‌های بیشتری را به ما تحمیل می‌کند.
وی امنیت کشور را در پرتو دفاع از ارزش‌ها و تکریم شهدا عنوان کرد و بیان داشت: عزت کشور و رشادت‌های حضور در صحنه‌های مختلف، در پرتو دفاع از ارزش‌های اسلامی پدید آمده است.
کارشناس مذهبی یزد با اشاره به اینکه خاموشی‌های کشور به علت برنامه ریزی‌های دشمن است تصریح کرد:نخستین نیاز ما تولید برق است و اگر در برابر دشمن ایستادگی کرده بودیم و به بیانات مقام معظم رهبری گوش فرا داده بودیم امروز در کشور خاموشی نداشتیم.
مدرسی افزود: با اشاره به اینکه دشمن، کشور‌های غربی و حاشیه خلیج فارس را علیه موازن انقلاب جمع می‌کند بیان کرد:دشمن در صدد کمرنگ کردن اتحاد ملی نسبت به نظام است و فشار‌های اقتصادی و تحریم‌ها را به کشور تحمیل کرده است که با از بین بردن اتحاد ملی به منافع خود دست یابد.
وی بر لزوم حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی تاکید و خاطر نشان کرد:حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی، حمایت از تنها حکومت شیعه در دنیای اسلام کنونی است.
امام جمعه محمد آباد بخش مرکزی یزد بیان داشت:امروزه نباید در مقابل دشمن دست دراز کنیم و باید نیاز‌های خود را بدون وابستگی به دشمن تامین کنیم.
مدرسی به تبیین ویژگی‌های شهدا پرداخت و گفت:جایگاه و ارزش کنونی کشور و نابودی داعش به برکات شهداست که سرافرازانه پای در عرصه‌های دفاع گذاشتند.
وی افزود:با بررسی وصیت نامه شهدا عطوفت و مهربانی در آن‌ها را می‌توان مشاهده کرد و امروزه نیاز جامعه ایثار، فداکاری و عطوفت است.
امام جمعه محمد آباد بخش مرکزی یزد افزایش امار طلاق در کشور را به علت تضعیف روحیه عطوفت و مهربانی عنوان کرد.
گفتنی است:برپایی نمایشگاه عکس شهدا، اجرای سرود، پخش کلیپ در وصف شهدای روستا، خاطره گویی خانواده معظم شهدای مدافع حرم و مداحی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

برگزاری یادمان لاله‌های آسمانی روستای سید آباد بافق+تصاویر برگزاری یادمان لاله‌های آسمانی روستای سید آباد بافق+تصاویر برگزاری یادمان لاله‌های آسمانی روستای سید آباد بافق+تصاویر برگزاری یادمان لاله‌های آسمانی روستای سید آباد بافق+تصاویر برگزاری یادمان لاله‌های آسمانی روستای سید آباد بافق+تصاویر برگزاری یادمان لاله‌های آسمانی روستای سید آباد بافق+تصاویر برگزاری یادمان لاله‌های آسمانی روستای سید آباد بافق+تصاویر برگزاری یادمان لاله‌های آسمانی روستای سید آباد بافق+تصاویر برگزاری یادمان لاله‌های آسمانی روستای سید آباد بافق+تصاویر برگزاری یادمان لاله‌های آسمانی روستای سید آباد بافق+تصاویر برگزاری یادمان لاله‌های آسمانی روستای سید آباد بافق+تصاویر

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد بافق یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران

یادمان زنده‌یاد غلامحسین بنان به مناسبت زادروز ایشان آخر هفته جاری، با عنوان «طنین بال قو» و در قالب بیستمین شب موسیقی ارسباران برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیستمین شب موسیقی ارسباران پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ 1403 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این برنامه با عنوان «طنین بال قو» به مناسبت زادروز زنده‌یاد غلامحسین بنان به یادمان این خواننده فقید موسیقی دستگاهی ایرانی اختصاص دارد.

در این برنامه که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی برگزار می‌شود، چندین اجرای موسیقی پیش‌بینی شده است و سخنرانان مراسم درباره ویژگی‌های آواز استاد بنان نکاتی را بیان خواهند کرد.

چرا غلامحسین بنان آواز شهرام ناظری را افتضاح توصیف کرد

غلامحسین بنان (زاده 10 اردیبهشت 1290 و درگذشته 8 اسفند 1364) خواننده موسیقی دستگاهی ایرانی بود. او از سال 1306 تا سال 1347 در زمینه موسیقی فعالیت داشت و عضو شورای موسیقی رادیو، استاد آواز هنرستان موسیقی تهران و بنیان‌گذار انجمن موسیقی ایران بود. بنان را نخستین خواننده ایرانی آشنا با خط بین‌المللی موسیقی (نُت) دانسته‌اند. جنس صدای وی از نوع باریتون بود. ترانه‌هایی از جمله «بهار دلنشین»، «الهه ناز» و سرود «ای ایران» از آثار شناخته‌شده با صدای بنان هستند.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • فصل گلدهی دشت های غربی پایتخت را از دست ندهید | تماشای ریواس های تالون تا شقایق های اخترآباد
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان