Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: 90 درصد بار از طریق 220 هزار کیلومتر راه جابجا می شود و امسال برای بهبود کیفیت فعالیت رانندگان ، 900 هزار راننده و خانواده های آنها از مزایای بیمه تکمیلی استفاده خواهند کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا ، عبدالهاشم حسن نیا، روز شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد افزود: بیمه تکمیلی این قشر برای نخستین بار در کشور و فرآیند محور قرار دادن کنترل هزینه بار بین صاحب کالا، شرکت حمل و نقل و راننده مد نظر قرار گرفت که تا تکمیل این موضوع سامانه 3000141 و تلفن گویای 141 پاسخگوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی اضافه کرد: سالانه 600 میلیون تن کالا در جاده‌های ایران جابجا می‌ شود که 430 میلیون تن آن با بارنامه است . 
معاون وزارت راه و شهرسازی اظهارداشت: در 2 ماه گذشته تلاش هایی برای بهبود کیفیت خدمات رسانی و شرایط زندگی رانندگان و خانواده های آنان در کشور انجام شد. 
حسن نیا افزود: هم اکنون 600 هزار راننده در بخش حمل و نقل بار و مسافر، 340 هزار نفر در عرصه حمل و نقل بار با کامیون ، 80 هزار نفر در جابجایی مسافر فعالیت دارند که در این مدت تلاش شد تا بخشی از خدمات درخواستی آنها اجرا شود. 
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به توافق در خصوص ارایه خدمات به رانندگان با تأکید بر لزوم اعلام موارد سوء از طریق رانندگان اضافه کرد: تا این لحظه 14 هزار و 100 مورد شکایت از سوی آنها به سامانه و تلفن یادشده اعلام شد و 70 شرکت به صورت دایم یا موقت تعطیل شدند. 
حسن نیا ، تعریف سیستم توزیع لاستیک مورد نیاز برای ناوگان حمل و نقل سنگین کشور به صورت عادلانه ، ساماندهی توزیع بار ، نظارت بر دریافت کمیسیون دریافتی شرکت های باربری و برخورد قاطع با موسسه های متخلف را از دیگر فعالیت برای رفاه حال رانندگان عنوان کرد. 
رئیس سازمان راهداری کشور در ادامه به تلاش های صورت گرفته برای بیمه تأمین اجتماعی این صنف اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از درخواست های آنها تعیین قیمت حمل بار بر اساس تن- کیلومتر بود که با هماهنگی بخش های مختلف در حال پیگیری است. 
وی درباره جایگاه صنعت حمل و نقل یزد هم یادآور شد: این استان در مسیر حمل و نقل کشور و در مسیر کریدور شرق - غرب و شمال - جنوب کشور قرار دارد که مسئولیت حمل و نقل ، ایمنی و کنترل ترافیک این مسیر بسیار سخت است. 
معاون وزارت راه و شهرسازی در سفر به یزد با قدردانی از خدمات محسن صادقیان مدیرکل سابق ( معاون کنونی هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد) و تجلیل از سعید برازنده مقدم سرپرست قبلی این مجموعه ، علی علیخانی را به سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد معرفی کرد. 
علیخانی از 1387 تا 1390 معاون راهداری اداره کل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری، از 1391 تا 1393 مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری (پس از ادغام راه و ترابری و مسکن و شهرسازی)، از 1394 تا 1395 در سازمان راهداری کشور و از 30 خرداد 1395 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بود. 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معارفه راهداری و حمل و نقل یزد مد تلفن ایران وزارت راه و شهرسازی خدمات رسانی خانواده بخش حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ناوگان حمل و نقل صنعت کنترل ترافیک راه و شهرسازی معاون جاده اداره کل راه چهارمحال و بختیاری مسکن مدیرکل راه و شهرسازی بیمه بیمه تکمیلی راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین

میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا، در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند.

در جریان این سفر، ماسک آخرین فناوری خودروهای بدون راننده تسلا را به دومین بازار بزرگ خود در مواجهه با رقابت شدید با شرکت‌های چینی معرفی کرد.

این دومین سفر وی به چین در کمتر از یک سال است و شامل دیدار روز یکشنبه با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین می‌شود که شرکت تسلا را تحسین کرد و از آن به عنوان "الگوی موفق" برای همکاری آمریکا و چین نام برد.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

بر اساس گزارش رویترز، رئیس تسلا در جریان این سفر تلاش کرد تا تأیید مقامات پکن برای عرضه نرم افزار رانندگی کاملاً خودکار و بدون راننده موسوم به "اف‌اس‌دی" FSD در چین و انتقال داده‌های آن به خارج از این کشور را دریافت کند.

تقریباً همه خودروهای تسلا دارای یک سیستم کمک راننده به نام اتوپایلوت Autopilot هستند، در حالی که اف‌اس‌دی با قیمت بالاتر ارائه می شود.

بر اساس این گزارش، خدمات اتوپایلوت پیش از این نیز در دسترس عموم مردم چین بوده است اما نرم افزار کامل اف‌اس‌دی که باید با قوانین امنیت داده این کشور مطابقت پیدا کند، در دسترس عموم نیست.

به نظر می رسد ماسک در این سفر دو روزه که روز دوشنبه به پایان رسید، در اهداف خود پیشرفت کرده است.

روز یکشنبه، انجمن خودروسازان چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که خودروهای مدل 3 و Y تسلا با الزامات امنیت داده‌های چین مطابقت پیدا کرده‌اند.

ورود خودروهای این شرکت به برخی مناطق حساس چین قبلاً به دلیل نگرانی‌های امنیتی داده‌ها و جاسوسی ممنوع شده بود. از سال 2021، این شرکت ملزم شده است که داده های کاربران محلی را در یک مرکز داده در داخل این کشور ذخیره کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • روزهای سخت کارگران مهاجر در پایتخت/ برای کارگران روزمرد کاری کنید
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین