Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری مهر، شرکت توانیر با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تشکر از تعامل و همکاری تمامی هموطنان و مشترکان گرامی و عذرخواهی مجدد به دلیل محدودیت های به وجود آمده در شبکه برق اعلام کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، از امروز ۳۰ تیرماه تا پایان هفته جاری، هوای بسیار گرمی را در همه نقاط کشور به جز نوار شمالی، شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بی تردید در چنین شرایطی برای تامین برق پایدار، بیش از هر زمان دیگر به کمک و همیاری همه مردم عزیز در مدیریت مصرف برق نیازمندیم.

شرکت توانیر در ادامه ابن اطلاعیه آورده است: از این رو از آحاد مردم عزیز کشور در بخش های مختلف خانگی، تجاری ( به ویژه اصناف و کسبه)، مجتمع های تولیدی و صنعتی و کشاورزان تقاضا دارد تا با پیش گرفتن راهکارهای مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعت های اوج بار (۱۲ الی ۱۶ و ۲۰ الی ۲۳)، کارکنان صنعت برق را تنها با ۱۰ درصد صرفه‌جویی، در ارائه هرچه بیشتر خدمات و تأمین برق پایدار یاری و از بروز محدودیت های خاموشی ناخواسته که به دلیل افزایش بیش از حد مصرف برق رخ می دهد، جلوگیری نمایند.

خاطرنشان می سازد که با بکار بستن راهکارهای ذیل، کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق کاملا قابل دسترسی است.

راهکارهای ساده برای کاهش مصرف برق:

• در ساعت‌های اوج بار (پیک مصرف) تا حد امکان در کولرهای آبی از دور کند استفاده کنیم.

• در صورت استفاده از کولرهای گازی، ترموستات را بین ۲۳ تا ۲۵ درجه سانتی گراد تنظیم کنیم. در ساعات های اوج بار (۱۲ الی ۱۶ و ۲۰ الی ۲۳) به ازای هر دو ساعت، کولر را نیم ساعت خاموش کنید.( زمانبندی در این خصوص به صلاحدید مشترکان کمک شایانی به مدیریت مصرف برق و پایداری شبکه برق خواهد کرد.)

• هنگام استفاده از کولر یا وسایل سرمایشی در ساعت های اوج بار، تا حد امکان از لوازم پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرف شویی و جاروبرقی به طور همزمان استفاده نکنیم.

• استفاده از وسایل برقی یادشده را به روزهای تعطیل یا ساعت های غیرپیک منتقل کنیم.

• خاموش کردن لامپ های اضافی و استفاده از روشنایی طبیعی در روز، ساده ترین راه صرفه جویی در مصرف برق است.

کد خبر 4352900

منبع: مهر

کلیدواژه: صرفه جویی آب صرفه جویی برق صرفه جویی در مصرف برق مصرف برق وزارت نیرو بانک مرکزی ایران تحریم اقتصادی ایران گمرک قیمت نفت جنگ تجاری ایالات متحده آمریکا نیروگاه برق اوپک قیمت دلار دلار تعرفه واردات گمرک مصرف برق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج و عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل که باعث شد آنها عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند مدیران این باشگاه را مجاب کرد که در پایان فصل با توخل قطع همکاری کنند.

جستجو برای یافتن سرمربی جدید از همان زمان آغاز شد اما تا به حال به نتیجه نرسیده است و رالف رانگنیک که گزینه اصلی آنها بود هم به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی داد تا شرایط بیشتر از هر زمان دیگری برای مدیران بایرن دشوار شود.

حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که برای اولین بار در چند ماه اخیر، گزینه ادامه همکاری با توخل دیگر به صورت قطعی از سوی اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه رد نمی‌شود و مکس ابرل و فروند آماده بررسی این احتمال هستند.

بازیکنان کلیدی مانند مانوئل نویر در رختکن از ادامه حضور این مربی آلمانی حمایت می‌کنند اما شرایط بسیاری باید برای ادامه این همکاری فراهم شود  چون وضعیت در حال حاضر پیچیده به نظر می‌رسد. هرچند توخل هم روز گذشته در نشست خبری‌اش به این موضوع اشاره کرد و به نظر می‌رسد که او هم مایل است که در فصل آینده همچنان روی نیمکت بایرن بنشیند.

دیگر خبرها

  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • دو ماده غذایی که انگل روده را از بین می‌برند
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • این دو ماده غذایی انگل روده را نابود می‌کنند
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!