Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بعداز ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: فیلم های "ته ته"، پایی که جاماند و کلیپ های بلبل شیدایی و همسنگری از تولیدات حوزه هنری استان به بخش مسابقه جشنواره ملی فیلم ایثار راه یافتند.

شریف اسلامی افزود: موضوع این آثار، فرهنگ ایثار و مقاومت است که توسط هنرمندان فیلمساز استان خلق شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی تصریح کرد: فیلم "ته ته" به کارگردانی سید جواد هادی اصل، فیلم "پایی که جاماند" به کارگرانی سعید کریمی و کلیپ های همسنگری و بلبل شیدایی نیز به کارگردانی سید جواد هادی اصل  آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره ملی ایثار هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت: این برای اولین بار است که چهار فیلم از استان در بخش مسابقه این جشنواره در سینما فلسطین تهران به نمایش درآمده و به رقابت با سایر آثار خواهند پرداخت.

اسلامی ابراز داشت: این آثار با هدف ایجاد محتوا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه هنری استان تولید شده و پیش از این نیز در شبکه های مجازی هم منتشر شده بودند.

اسلامی افزود: جشنواره فیلم ایثار از امروز به مدت سه روز در شهر تهران ادامه دارد.

وی ابراز داشت: داوری آثار را  مصطفی رزاق کریمی، مهدی فرجی، سید حسین حقگر، محمد تقی فهیم و مرجان ریاحی بر عهده دارند.

بنا بر این گزارش، این جشنواره با شعار ترویج فرهنگ ایثار و افزایش امنیت و آرامش در شش بخش مستند، داستانی، پویانمایی، نماهنگ، فیلم های مردمی و فیلمنامه برگزار می شود.

کد خبر 4352890

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد شریف اسلامی یاسوج بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز یاسوج مجلس شورای اسلامی خرم آباد سانحه تصادف بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ ۲۱ اردیبهشت مردم حوزه خرم آباد و چگنی برای انتخاب دو نماینده پای  صندوق‌های رأی خواهند رفت.
صداوسیمای لرستان هم با ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال آگاهی بخشی هر چه بیشتر مردم است .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان گفت:بسته های ۲۰ دقیقه ای از معرفی نامزدها در صداوسیمای لرستان با حضور  نامزدها آماده شده که در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی این یسته ها پخش خواهد شد.
برای مرحله دوم دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه ی خرم آباد و چگنی ۴۳۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده تا تکلیف دو نماینده این حوزه انتخاباتی مشخص شود. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک