Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دارابی طی احکام جداگانه‌ای روسای کمیته‌های بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی را منصوب کرد. ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز شهرکرد را به عنوان رییس کمیته استقبال، اسکان و پذیرایی و محمد فهمی، محمدحسین رنجبران و مهدی فرجی را به ترتیب به عنوان روسای کمیته‌های فنی، اطلاع رسانی و انتشارات و افتتاحیه و اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ابوطالب عیسی آبادی، مجید علیزاده، محمدصادق کوثری فر و علی کریمی نیز به عنوان روسای کمیته‌های پشتیبانی و مالی، ارزیابی، امنیت و تشریفات منصوب شدند.

امیر خان محمدی به عنوان مسئول دبیرخانه و فرشید شکیبا نیز جانشین رییس کمیته اطلاع رسانی و انتشارات و مسئول نمایشگاه بازار توانمندی مراکز استان های صدا و سیما منصوب شدند.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی صدا و سیما، شهریورماه سال جاری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P1439/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد