Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:28:44 GMT

انتقاد شدید بلاژویچ از مدیریت فوتبال کرواسی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۹۷۴۱

انتقاد شدید بلاژویچ از مدیریت فوتبال کرواسی

میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق تیم ملی کرواسی معتقد است باید تغییراتی در شکل مدیریت این کشور صورت گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از این جام جهانی، بهترین عملکرد تاریخ فوتبال کرواسی تحت هدایت بلاژویچ در سال 1998 رخ داده بود اما امسال کروات ها با هدایت زلاتکو دالیچ موفق به کسب نایب قهرمانی جام جهانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بلاژویچ گفت: "شکی نیست که ما نتایج بسیار خوبی در روسیه گرفتیم اما ما ابتدا باید زیر ساخت های فوتبال خود را تقویت کنیم و با این روش و با وجود استعداهای بزرگ در فوتبال کرواسی همیشه می توانیم در جمع بهترین ها باقی بمانیم.

 

 

ممکن است شما تعداد زیادی از بازیکنان بزرگ و باکیفیت را در اختیار داشته باشید اما اگر ندانید که چگونه باید آنها را مدیریت کنید، دستاورد خوبی حاصل نخواهد شد. در فوتبال کرواسی سالهاست بی عدالتی وجود دارد و این کار را دشوار می کند زیرا اینگونه حفظ بازیکنان بزرگ دشوار است.

 

با استعداد ترین نسل اگر به خوبی هدایت نشوند، موفق نخواهند شد. زیرساختی که در آن با بازیکنان جوان کار حرفه ای انجام شود و به بهترین سطح هدایت شوند که این موضوع از اجزای ضروری کسب موفقیت است.

 

در حال حاضر فضای خوبی در اطراف تیم ملی کرواسی وجود دارد که ارکان مدیریتی نباید به آن آسیب بزنند. من هرگز مخالفتی با آنها ندارم و فقط یک فرد ورزشی هستم که می خواهم آنها در اسرع وقت وظایف خود را انجام دهند. مردم بعد از نتایج جام جهانی بسیار خوشحال بودند و این اتفاق به لطف همه کسانی که روحیه شکست ناپذیر و میهن پرستانه جوانان در فوتبال کرواسی را نشان دادند رخ داد.

 

تا پیش از جام جهانی تردید زیادی در مورد تیم ملی داشتم اما حالا فکر می کنم زدن اتهامات به آنها بسیار بی رحمانه است."

کرواسی تیم ملی کرواسی دینامو زاگرب میروسلاو بلاژویچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کرواسی تیم ملی کرواسی دینامو زاگرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل مارینوس اوزونیدیس نیاز دارد. - اخبار ورزشی -

علیرضا کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل تیمش با مس رفسنجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، مس تیم باکیفیتی است و با آمدن محرم نویدکیا متحول شده. آنها بعد از آمدن این مربی شکست نخورده‌اند، ولی تمام هدف ما از این بازی گرفتن سه امتیاز است و برای شکست دادن مس به رفسنجان می‌رویم.

عقیلی: گل‌گهر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

 

وی در مورد عملکرد تیم گل‌گهر با هدایت مارینوس اوزونیدیس تصریح کرد: ما در چند بازی خیلی بدشانسی آوردیم و مستحق این بودیم که بیشتر امتیاز بگیریم. امسال تیم خوبی داریم و هدایت تیم هم برعهده اوزونیدیس است که واقعاً چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتیم. او یک جنتلمن است و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد. فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل اوزونیدیس نیاز دارد.

کوشکی با اشاره به تقابل گل‌گهر با هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یادآور شد: در این جام هر بازی حکم فینال را دارد و باید بازی به بازی جلو برویم. تمام هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و روی این موضوع حساب باز کردیم. امیدوارم از سد هوادار عبور کرده و در نهایت بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی گرفته و به فینال راه پیدا کنیم.

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد عملکردش در این فصل هم به تسنیم گفت: از عملکردم راضی نیستم، امسال برخی اتفاقات برایم رخ داد و بعضی مصدومیت‌های کوچک باعث شد تا اذیت شوم. با این حال الان شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم در ادامه بازی‌ها نمایش مؤثری برای تیمم داشته باشم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد