Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:38:52 GMT

مهاجم آلمانی به مسافران اختلال روانی داشته است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۰۱۳۰

مهاجم آلمانی به مسافران اختلال روانی داشته است

تهران - ایرنا - دادستان ایالت شلسویگ هلشتاین در شمال آلمان اعلام کرد، فردی که روز گذشته (جمعه) ١٠مسافر یک اتوبوس را در آلمان با چاقو مجروح کرده بود، اختلال روانی داشته است. وی برای او درخواست زندان موقت کرد.

به گزارش رادیو بین المللی فرانسه، پس از تحقیقات مشخص شده است که وی هیچگونه انگیزه تروریستی نداشته و از اختلال روانی رنج می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تحقیقات به خوبی نشان می دهد که ضارب سالهاست با بیماری 'ترس از تعقیب' دست و پنجه نرم می کند و برای درمان بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است.
این حادثه در شهر لوبک آلمان در شمال هامبورگ روی داد که یکی از شهرهای توریستی نزدیک به دریای شمال است.
در حالی که برخی رسانه ها روز گذشته اعلام کرده بودند که این فرد در کوله پشتی خود مواد منفجره حمل می کرده است، اما امروز این موضوع کاملا از سوی مقامات رسمی آلمان تکذیب شده است.
هفته نامه اشپیگل آلمان در این باره نوشت: 'در کوله پشتی ضارب مواد تشدید حریق وجود داشته و نه مواد منفجره'.
پدر فرد مهاجم در گفت و گو با رسانه های آلمان تاکید کرده است که پسرش دارای اختلالات روحی است و تصور می کرده که همسایگان در تعقیب او هستند و می خواهند او را با استفاده از مواد رادیو اکتیو بکشند.
پلیس شهر لوبک تا به حال هویت فرد مهاجم را فاش نکرده و فقط اعلام کرده است که وی شهروند آلمانی است اما در این کشور متولد نشده است.
به موجب قوانین آلمان، تا زمانی که حکم محکومیت برای یک متهم صادر نشده باشد، مسئولان قضائی و امنیتی اجازه ندارند هویت کامل او را برملا کنند.
اروپام**9041*شبس*1613*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آلمان حمله با چاقو اختلال رواني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در عملیات دریای سرخ اتحادیه اروپا

هفته نامه اشپیگل با استناد به اظهارات فرمانده یونانی عملیات اتحادیه اروپا در دریای سرخ گزارش داد که این ماموریت با توجه به کمبود تجهیزات دیگر نمی‌تواند به تعهدات خود عمل کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ماموریت اتحادیه اروپا "Aspides" برای به زعم خود محافظت از کشتی های تجاری در دریای سرخ در برابر حملات یمنی ها چندی پیش راه اندازی شد، اما اکنون خطر کمبودها و مشکلاتی برای ادامه و تکمیل این عملیات شکل گرفته است.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، پس از خروج ناو آلمانی «هسن»، مأموریت «آسپید» اتحادیه اروپا در دریای سرخ در معرض خطر کمبودها و تنگناهایی در حفاظت از کشتی‌های تجاری در دریای سرخ قرار گرفته است. به گزارش هفته نامه "اشپیگل"، واسیلیوس گریپاریس، فرمانده یونانی این مأموریت، هفته گذشته در یک نشست محرمانه در بروکسل هشدار داد که این عملیات برای ماه های آینده تنها سه ناوچه در دسترس خواهد داشت.

گریپاریس هشدار داد که با این تعداد کشتی دیگر نمی تواند ماموریت محافظت از کشتی ها در برابر حملات از یمن را انجام دهد. وی تاکید کرد که به طور خاص، تنها می‌تواند روزانه حداکثر چهار کشتی تجاری را از طریق تنگه باب المندب در سواحل یمن اسکورت کند. این فرمانده در مقابل دیپلمات‌های کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواستار این شد که برای انجام این مأموریت به حداقل 10 کشتی جنگی و پشتیبانی هوایی از یک پهپاد یا یک هواپیمای گشت دریایی نیاز دارد.

ناوچه آلمانی "هسن" در 20 آوریل به ماموریت خود در دریای سرخ پایان داد. بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع فدرال آلمان اعلام کرد که از ابتدای ماه اوت با ناو «هامبورگ» در مأموریت اتحادیه اروپا در دریای سرخ شرکت خواهد کرد.

به گزارش هفته نامه «اشپیگل»، گریپاریس در این نشست به بررسی این ماموریت اتحادیه اروپا در دریای سرخ پرداخت. بر این اساس، کشتی‌های جنگی مستقر از اواسط فوریه 96 کشتی تجاری را از طریق دریای سرخ همراهی کرده‌اند و 12 پهپاد و یک موشک که توسط یمنی ها شلیک شده بود خنثی شدند. این فرمانده هشدار داد که خطر حملات از طرف یمن همچنان حاد است. در 29 آوریل، یمنی ها برای اولین بار موفق شدند با انبوهی از پهپادها بر پدافند هوایی این ماموریت غلبه کنند و به یک کشتی تجاری آسیب بزنند.

دیپلمات های اروپایی همچنین درباره گسترش این ماموریت اتحادیه اروپا گفتگو کردند. آلمان پیشنهاد کرده است که از کشتی‌های جنگی اتحادیه اروپا در دریای سرخ همچنین در آینده برای جلوگیری از قاچاق اسلحه به یمن استفاده شود.

به این ترتیب حدود سه ماه پس آغاز مأموریت اتحادیه اروپا کشتی های جنگی کافی برای محافظت از کشتی‌های تجاری در دریای سرخ وجود ندارد.

با این حال، بعید است که فرمانده این عملیات کشتی های اضافی دریافت کند. علی‌رغم درخواست فوری فرمانده، تنها بلژیک و هلند تاکنون اعلام کرده‌اند که ممکن است کشتی‌های جنگی را برای محافظت از کشتی‌های تجاری در ماه‌های آینده به این عملیات اختصاص دهند.

نیروی دریایی آمریکا چندی پیش عقب‌نشینی ناو هواپیمابر یوس‌اس‌اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو‌اس‌اس گریولی را از دریای سرخ به شرق دریای مدیترانه اعلام کرد.

سایت USNI News وابسته به نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد: ناو آمریکایی، منطقه فرماندهی مرکزی آمریکا را بدون مجموعه ناو هواپیمابر ضربتی یا گروه آبی خاکی برای اولین بار از ماه اکتبر ترک کرده است.

عقب‌نشینی این کشتی‌های جنگی آمریکا در پی ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی اعلام شده است.

ریاست دور‌ه‌ای مجارستان بر اتحادیه اروپا چالشی برای بروکسلقرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • از اثر دانینگ کروگر چه می‌دانیم؟
  • اختلال در عملیات دریای سرخ اتحادیه اروپا
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!