Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرح بانو قادری سرپرست مسابقات بدمینتون دختران دانشجوی کشور با اشاره به اینکه در دومین روز از مسابقات بدمینتون المپیاد دانشجویان دختر کشور در دانشگاه شیراز ۸ بازی برگزار شد، اظهار کرد: در پایان روز دوم این مسابقات، تیم‌های تهران در مقابل گیلان، قم در مقابل مازندران، شیراز در مقابل الزهرا و صنعتی شاهرود در مقابل زنجان به برتری دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین تیم‌های دانشگاه‌های اصفهان، کردستان، خلیج فارس و سمنان به ترتیب در برابر تیم‌های دانشگاه‌های تبریز، هرمزگان، هنر اصفهان و شهید چمران اهواز به پیروزی رسیدند.

فرح بانو قادری گفت: در مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر، ۸۸ ورزشکار از تیم‌های دانشگاهی پیام نور تهران، زنجان، خلیج فارس، هنر اصفهان، تهران، هرمزگان، اصفهان، شهید چمران اهواز، سمنان، مازندران، صنعتی شاهرود، الزهرا، بوعلی همدان، قم، شیراز، تبریز، کردستان و گیلان شرکت کرده اند.

سرپرست مسابقات بدمینتون دختران دانشجوی کشور بیان کرد: این مسابقات با حضور ۱۸ تیم در ۴ گروه به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.

سرپرست مسابقات بدمینتون دختران دانشجوی کشور گفت: این مسابقات به صورت تیمی، انفرادی و دوبل دانشگاهی؛ در دور نخست به صورت دوره‌ای و در دور دوم به صورت تک حذفی برگزار می‌شود.

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور از ۲۸ تیر آغاز و تا ۵ مرداد در شیراز ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

مسابقات بدمینتون دختران دانشجوی کشور در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدمینتون وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر برای خواهرم نمی‌خواند!
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است