Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار روز شنبه در دیدار و گفت‌وگو با دختران دانش‌آموز شین‌آبادی و والدین و وکیل‌شان ضمن ابراز همدردی، اظهار داشت: شما و خانواده محترم‌تان سختی و درد بسیار بزرگی را تحمل می‌کنید و ما خود را در غم شما شریک می‌دانیم و رسیدگی و تکمیل روند درمان شما را وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: موضوع درمان شما از ابتدا در دولت با جدیت در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا شرایط زندگی قابل قبولی برایتان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتکار با اشاره به درخواست‌ها و نکاتی که دختران شین‌آبادی بیان کردند، گفت: تمامی نکاتی را که در این جلسه مطرح گردید با جدیت و از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری خواهیم کرد تا ضمن برطرف کردن عقب‌ماندگی‌ها، در روند درمان و رسیدگی به مشکلات شما شتاب ایجاد شود.

در این دیدار دختران شین‌آبادی و وکیل آنان هر کدام در سخنان جداگانه‌ای خواستار تسریع در روند درمانی خود و توجه بیشتر مسئولین نسبت به مشکلاتشان شدند

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دختران شین آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح فجرانه ادامه خواهد داشت، گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

وی در پاسخ پرسش دیگری مبنی بر پرداخت سهام عدالت متولدین امسال هم اظهار کرد: در این خصوص موضوع باید از طریق سخنگوی دولت پیگیری شود.

کد خبر 6090963 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود