Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دو و ميداني کاران ايران در پايان تورنمنت بين المللي بلاروس به 3 مقام اولي، 3 عنوان دومي و يک مقام سومي دست يافتند و يک رکورد جديد ملي نيز به ثبت رساندند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون دو و ميداني، روز پاياني تورنمنت بين‌المللي دو و ميداني بلاروس از عصر امروز (شنبه) 30 تيرماه در هواي باراني شهر مينسک پيگيري شد و همين امر موجب شد تا عملکرد منتخبين دو و ميداني ايران در مواد مختلف با افت روبه رو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همين شرايط بد جوي در برگزاري اين مسابقات، دو و ميداني کاران ايران موفق شدند به يک مقام نخست، 2 مقام دومي و يک عنوان سومي دست يافته و يک رکورد جديد ملي نيز به ثبت رسانند.
در ماده 400 متر بامانع، رضا ملک پور، دونده خوش آتيه دو و ميداني ايران موفق شد با ثبت زمان 50.64 ثانيه ضمن کسب مقام اولي، رکورد ملي اين ماده را که پيش از با زمان 50.98 در اختيار خود داشت ارتقاء دهد. سير صعودي و رکوردشکني‌هاي اخير اين ورزشکار جوان در ماده 400 متر بامانع، روزنه اميدي براي موفقيت دو و ميداني ايران در اين ماده به شمار مي رود.
در 1500 متر، امير مرادي، حسين کيهاني و مسلم نيادوست به رقابت با ديگر دوندگان پرداختند. مرادي با زمان 3:45.31 دقيقه به عنوان دومي رسيد، کيهاني با توجه به مسابقه سنگين روز گذشته در ماده 3000 متر بامانع با رکورد 3:45.33 ثانيه سوم شد و نيادوست با زمان 3:46.68 دقيقه به عنوان چهارمي دست يافت.
علي خديور در 200 متر با ثبت رکورد 21.32 ثانيه به مقام دوم رسيد و سبحان طاهرخاني در ماده پرش طول با رکورد 7.03 متر به عنوان هشتمي رسيد. اين مسابقه در حالي برگزار شد که بارش شديد باران مانع از عملکرد مطلوب همه پرندگان شد.
رضا مقدم در پرتاب چکش نيز به جمع برترين ها راه نيافت.
روز گذشته نيز ورزشکاران دو و ميداني ايران به 3 عنوان اولي و يک مقام دومي دست يافته بودند. حسين کيهاني در ماده 3000 متر بامانع با ثبت رکورد 8:40.99 دقيقه به عنوان نخست دست يافت و بهترين عملکرد خود را در فصل رقابت هاي دو و ميداني سال جاري به ثبت رساند. کيهاني امروز نيز علي رغم حضور در مسابقه روز گذشته با عملکرد خوبي در ماده 1500 متر سوم شد.
امير مرادي در ماده 800 متر با رکورد 1:50.12 دقيقه و علي خديور نيز با زمان 46.80 ثانيه در 400 متر به عنوان نخست دست يافتند.
در ماده پرتاب ديسک نيز بهنام شيري با پرتابي به طول 59.40 متر به مقام دومي رسيد.
بنابراين تيم منتخب دو و ميداني ايران با کسب 3 مقام اولي، 3 عنوان دومي و يک مقام سومي و جا به جايي يک رکورد ملي از تورنمنت بين‌المللي مينسک بلاروس به کار خود پايان داد.
لازم به يادآوري است، محمد محسن رباني به عنوان مربي و هاشم صيامي (دبير فدراسيون دو و ميداني) به عنوان سرپرست منتخبين دو و ميداني ايران را در اين رقابت‌ها همراهي کردند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن یک سد در آفریقا جان ۴۲ نفر را گرفت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با روش ساده و قدیمی نیم کره انجام شد: صحرای سنگال سبز شد / جایی که سال‌‌ها هیچ گیاهی نروییده بود (فیلم) واکنش احساسی شهروند الجزایری هنگام دیدن رئیسی (فیلم) انفجار جایگاه سوخت در پایتخت کنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • شکسته شدن یک سد در آفریقا جان ۴۲ نفر را گرفت (فیلم)
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است