Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان علیخانی، مجری و برنامه ساز تلویزیون، عصر امروز (شنبه 30 تیر) با حضور در برنامه «حالا خورشید» درباره ادعای اهدای تسهیلات یا هدیه از سوی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج به او توضیح داد.

احسان علیخانی در ابتدای برنامه درباره چگونگی اطلاع از صحت ماجرا گفت: «با یک تلفن ساده می‌شد از حقیقت ماجرا مطلع شد، اما شاید خیریتی در آن بود که مردم از اصل ماجرای چگونگی ساخت برنامه‌های تلویزیونی و حضور پرتعداد اسپانسرها مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او درباره علت حضور اسپانسرها در برنامه‌های تلویزیونی توضیح داد: «من بارها فریاد زدم که تلویزیون پول ندارد، از اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 اسپانسرها به صورت جدی وارد عرصه برنامه‌سازی در تلویزیون شدند حتی در سریال‌هایی مانند «پایتخت» هم اسپانسرها ورود کردند.»

این مجری درباره چگونگی شکل‌گیری همکاری‌اش با موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج بیان کرد: «از سال 91 موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج پیشنهاد ساخت برنامه مشارکتی را به صداوسیما ارائه داد و پس از بررسی سازمان به ما مجوز داده شد تا همکاری‌مان را با این موسسه آغاز کرده و وارد عرصه تولید بشویم.»

علیخانی ادامه داد: «آن زمان نام این موسسه مطرح و در همه بیلبوردهای شهری، سایت‌ها، روزنامه‌ها، شبکه‌های تلویزیونی و خبرگزاری‌ها قابل رویت بود. مردم بدانند که حتما این موسسه با مجوز سیر اداری اسپانسرینگ سازمان صداوسیما را گذرانده و من در این میان هیچ کاره بودم و از سوی سازمان به من اجازه داده شد تا همکاری‌ام را با این موسسه آغاز کنم.»

مجری برنامه «ماه عسل» با بیان اینکه هزینه سه میلیارد تومانی این موسسه مالی و اعتباری صرف ساخت شش برنامه شده است، توضیح داد: «شش مجموعه برنامه از سال 91 ساخته شد که این سه میلیارد برای آن ها صرف شد، این برنامه‌ها عبارتند از «دو نیمه سیب» (ویژه برنامه تحویل سال)، «ماه عسل» سال 92، برنامه «سه ستاره»، برنامه تحویل سال 93، برنامه 20 سالگی شبکه سه و برنامه «بهار نارنج». طبق قرارداد این بودجه برای تولید این شش برنامه از سال 91 تا 93 اختصاص یافت.»

علیخانی همچنین گفت: «ضمن آنکه این موسسه سال 94 انحلال خود را اعلام کرد ولی ما در آن سال هیچ برنامه‌ای نداشتیم، چه ارتباطی میان برنامه‌سازی ما که در بازه زمانی سال 91 تا 93 را شامل می‌شد و انحلال این موسسه وجود دارد؟»

او اضافه کرد: «اواخر دوران آقای ضرغامی بود که طی تماسی دستور داده شد به هیچ وجه نامی از موسسه مالی و اعتباری ثامن‌‌الحجج برده نشود، این اتفاق اوایل سال 94 برای یکی از اسپانسرهای برنامه‌های ما که باشگاه فرهنگی و ورزشی بود هم رخ داد.»

این تهیه کننده تلویزیونی نظرش را درباره گزارش روزنامه شرق این‌طور بیان کرد: «از روزنامه شرق هیچ گلایه‎ای ندارم ولی امیدوارم روزی بتوانیم همه دغدغه‌ها و مطالبات را آزادانه و به درستی و با نام کامل افراد مطرح کنیم، ای کاش که با یک تماس به تلویزیون و مسئولان شبکه سه از کم و کیف ماجرا مطلع و از حقیقت ماجرا آگاه می‌شدند.»

علیخانی همچنین گفت: «من با وام گرفتن هیچ فردی به ذات مشکلی ندارم، اما ادعا می‌کنم تا الان هزار تومان وام حتی از صندوق خانواده، محل، مسجد، موسسات مالی و اعتباری و ... نگرفتم.»

او درباره ماجرای هدیه‌ای که از این موسسه دریافت کرده است هم توضیح داد: «من و رفقای سلبریتی چه اندازه باید ساده لوح باشیم که به همین راحتی هدیه‌ای از موسسه مالی و اعتباری قبول کنیم؟ هر اسپانسری تعهد می‌کند که هدیه‌ای را به مهمانان برنامه اهدا کند و ما همواره روی آنتن هم این هدایا را نشان داده‌ایم، چرا من باید خودم هدیه‌ای بگیرم؟»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • سازمان اداری و استخدامی : کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • فیلم/ هدیه وزیر ارتباطات برای معلمان
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر