Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی صنعت برق با اشاره به مزیت تغییر روزهای تعطیل بخش صنایع گفت: بی‌شک این مساله علاوه بر مدیریت بار شبکه، می‌تواند برای بخش صنعت نیز مفید باشد. به همین دلیل به وزارت صنعت، پیشنهاد دادیم تا شهرک‌های صنعتی تعطیلات خود را از روز پنجشنبه و جمعه به روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه منتقل کنند.

ایران آنلاین /سخنگوی صنعت برق گفت: با توجه به اینکه یک‌سوم مصرف کل انرژی کشور مربوط به صنایع می‌شود، به وزارت صنعت پیشنهاد داده‌ایم تا شهرک‌های صنعتی تعطیلات خود را از روز پنجشنبه و جمعه به روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه منتقل کنند و امیدواریم از این طریق بتوانیم وضعیت خاموشی‌ها را بهتر کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا حقی فام با بیان اینکه اگر بخواهیم خاموشی‌ها را از بخش صنایع برداریم، مجبور به اعمال فشار بیشتر به بخش خانگی و دیگر بخش‌ها هستیم و با توجه به این مسئله که این موضوع نمی‌تواند تاثیرگذار باشد، صلاح را بر این دانستیم که اعمال خاموشی بر صنایع نیز اعمال شود.

وی افزود: به منظور بهبود شرایط به شرکت‌های توزیع اعلام کرده‌ایم که باید اطلاع‌رسانی به بخش صنایع در حوزه خاموشی‌ها بسیار دقیق صورت گیرد به گونه‌ای که هیچ کدام از صنایع با قطعی ناگهانی برق مواجه نشود.

چندی پیش بیژن پناهی‌زاده، معاون خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به اینکه به زودی بخش خصوصی فعال در بخش تولید از دولت به دلیل قطعی برق ادعای خسارت خواهد کرد، گفت: باید ضرر و زیان ناشی از قطعی برق واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شود.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از حواشی چند روز اخیر فوتبال ایران هم جملاتی بود که از خسرو حیدری نقل شد. مدافع راست پیشین استقلال و تیم ملی، گفته زمان حضور در جمع آبی‌ها یک نمایش رویایی مقابل الجزیره داشته و همین مسئله باعث شده مورد توجه مدیران باشگاه منچسترسیتی قرار بگیرد! البته حیدری توضیح نمی‌دهد سرانجام این علاقه چه شد و آیا او به سیتی پیوست یا نه!

همچنین مشخص نیست او چرا این همه سال چنین راز بزرگی را در سینه نگه داشته بود، شاید هم می‌خواسته ریا نشود. به هر حال ما به او توصیه می‌کنیم کمی بیشتر فکر کند، شاید پیشنهادهای بارسلونا و رئال‌مادرید هم یادش آمد. یکی از پرتکرارترین کامنت‌ها پای مصاحبه جدید خسرو این بود که خدا را شکر لوگو و پیراهن سیتی آبی است، وگرنه او قرمزشان می‌کرد!

کد خبر 847376 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها منچستر سیتی ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه