Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > خانواده - ایسنا نوشت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: لایحه تأمین امنیت زنان در قبال خشونت منتظر تأیید نهایی رئیس قوه قضاییه است و ما در این موضوع از قوه قضاییه انتظار داریم.

معصومه ابتکار در حاشیه مراسم اختتامیه لباس اقوام ایرانی و در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت دختران شین‌آبادی و نشستی که با آنان داشته است گفت: وزارت بهداشت اقدامات گسترده‌ای برای درمان دختران شین‌آبادی انجام داده است به طوری که بیش از 340 مورد عمل جراحی داشته‌اند ولی به دلیل آسیب سنگینی که به وجود آمده؛ هنوز مشکلاتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتکار افزود: نشست مفصلی از این جهت داشتیم که هم صحبت‌های وکیل، هم دختران و هم خانواده‌ها را گوش کردیم و طی آن قرار شد مشکلاتی از جمله بحث مشاوره روانپزشکی که بسیار مهم است ارائه شود؛ مشاور امور بانوان وزارت بهداشت اعلام کردند که حتماً این مشاوره ها انجام خواهد شد.

او در خصوص وضعیت تحصیلی دختران شین‌آبادی نیز خاطرنشان کرد: با اعلام وزیر آموزش و پرورش، تابستان امسال برنامه‌های کمک درسی برای انان ارائه خواهد شد. در هر حال دولت در قبال دختران شین‌آبادی وظیفه دارد و همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت آنان انجام خواهد داد.

او در خصوص پرونده تجاوز در ایرانشهر نیز اعلام کرد: از طریق قوه قضاییه و استاندار این موضوع را دنبال کرده‌ایم که با مقصرین برخورد شود؛ از طرفی موضوع دیگری که در این زمینه برای ما اهمیت زیادی دارد لایحه تامین امنیت زنان در قبال خشونت است؛ این لایحه مدتی است که در قوه قضاییه است و از این قوه انتظار داریم.

ابتکار افزود: این لایحه در انتظار توشیح و تایید نهایی رئیس قوه قضاییه است.

او در پایان و در خصوص بحث مختومه شدن پرونده اسیدپاشی در اصفهان خاطرنشان کرد: من خبر دقیقی در این مورد ندارم ولی اگر چنین باشد می‌توانم بگویم بسیار متأسفم.

حضور زنان با لباس سنتی در محل کار ایرادی ندارد

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده با اشاره به احتمال بازگشت تحریم‌های تحمیلی به اقتصاد کشور گفت: شرایط دشواری که بخش زیادی از آن از خارج به ما تحمیل می‌شود پیش روی ماست؛ اما اقلام اساسی با تمام توان دولت تامین خواهد شد.

۴۲۲۳۸

کلید واژه‌ها : معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری - معصومه ابتکار - خشونت علیه زنان - حضور زنان در جامعه - زنان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری معصومه ابتکار خشونت علیه زنان حضور زنان در جامعه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های فراوان جلسه باشگاه بارسلونا برای تعیین تکلیف آینده ژاوی بر روی نیمکت تیم برگزار شد.

ژاوی در هفته‌های اخیر چندین بار به‌صورت مستقیم اعلام کرده بود که قصد تغییر تصمیمش و ماندن در بارسلونا را ندارد اما در روزهای گذشته او نظر او کمی تغییر کرد و درنهایت در جلسه‌ای که چهارشنبه با دکو و سپس خوان لاپورتا برگزار شد، او تصمیمش را عوض کرده است.

طبق گفته موندو دپورتیوو لاپورتا فردا در یک کنفرانس مطبوعاتی ماندن ژاوی و برخی برنامه‌های آینده باشگاه را اعلام می‌کند. با این حال رافا یوسته زودتر از لاپورتا در مصاحبه‌ای خبر ماندن ژاوی را تایید کرد.

او گفت:«ژاوی می‌ماند. او نظرش را تغییر داده و در باشگاه می‌ماند. او واقعا در اینجا خوشحال است. دکو و بقیه اعضای هیئت‌مدیره ۱۰۰ درصد به ژاوی اعتماد دارند. این موضوعی تضمین‌شده است. ما هرگز برای هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم و گزینه اول‌مان برای فصل آینده خود ژاوی بود.

ژاوی می‌خواهد پروژه‌اش در بارسا را ارتقا دهد و برای اهداف بزرگ‌تری بجنگد. من مشتاق هستم ژاوی را در حال مربی‌گری در اسپاتیفای نوکمپ ببینم.»

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند