Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فاطمه مهاجرانی در آیین اختتامیه بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست‌شناسی با حضور دانش‌آموزان نخبه زیست‌شناسی 70 کشور جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد، با بیان اینکه ایران به عنوان مهد تمدن و صلح و دوستی میزبان المپیاد زیست شناسی ۲۰۱۸بود، گفت: طبق دستور رئیس جمهور برای برپایی المپیاد سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی اعلام آمادگی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزبان مهمانانی بودیم که به قوانین جمهوری اسلامی احترام گذاشتند. امروز جنس مقاومت ما از جنس مقاومت علمی است و باعث افتخارم است به عنوان یک زن مقدم مهمانان را گرامی بدارم و بگویم ایران مهد صلح و نوع دوستی است.

پارمیدا سادات پزشکی و نیکان امیرخانی با کسب مدال طلا، سارا محمدی با کسب مدال نقره و مهدی مسرور با کسب مدال برنز افتخار آفرینان کشورمان در المپیاد جهانی زیست شناسی بودند.

گفتنی است، المپیاد جهانی زیست‌شناسی ۲۰۱۸از تاریخ ٢۴تیرماه در تهران آغاز به کار کرد و ٢۷٠ دانش‌آموز از ٧٠ کشور جهان در این المپیاد شرکت کردند. ایران از سال ۱۹۹۹و در دهمین دوره، به المپیاد زیست‌شناسی پیوست و از آن سال تاکنون در ۱۹دوره این المپیاد حضور ثابت و موفقی داشته است.

706

دکتر فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان رئیس جمهور المپیاد جهانی زیست‌شناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور المپیاد جهانی زیست شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی از میان متقاضیان واجد شرایط، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-‌‏۱۴۰۳ دانشجوی دکتری (‏phD‏) به شیوه پژوهش محوری دانشجو می‌پذیرد. ‏ 

رشته های مورد نظر جذب دانشجو در پژوهشگاه اقیانوس شناسی  «سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی‏»،‌ «علوم زمین گرایش رسوب شناسی‏»، «هواشناسی‏»، «زیست شناسی دریا گرایش بوم شناسی دریا‏»، «مهندسی عمران گرایش مهندسـی سـواحل، بنـادر و سازه‌های دریایی»، «علوم و مهندسی محیط زیست‏» هستند.
 
مهلت انتخاب رشته تا ۱۲ اردیبهشت 1403 است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • ژن درمانی به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم