Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-طبق صحبت های مدیران استقلال و تیام قرار شده این مهاجم سنگالی بخشی از قرارداد اولیه خود را برای فصل آتی بگیرد و با بازگشت به تهران برای استقلال بازی کند.

  با توجه به صحبت هایی که مدیران جدید باشگاه استقلال با تیام انجام دادند در نهایت طلب ٦٣ هزار دلاری این بازیکن پرداخت شد.

در همین راستا مقرر شد تیام بخشی از قرارداد اولیه خود را برای فصل آتی بگیرد و با بازگشت به تهران برای استقلال بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود به احتمال زیاد تیام امروز به تهران باز می گردد تا با قراردادی جدید برای استقلال به میدان برود.

کاروان استقلال استانبول را ترک می کند

اعضای تیم فوتبال استقلال امروز ساعت ٩:٣٠ استانبول را به مقصد تهران ترک می کند

پیش از این فتحی و نوروزی ساعاتی قبل راهی تهران شده اند.

وضعیت تیموری و آقاخان در استقلال

تیموری با توجه به مصدومیتی که دارد حداقل برای درمان و بهبودی به ٢ ،٣ ماه نیاز دارد و به همین دلیل این بازیکن پس از قرار گرفتن در وضعیت مناسب مشکلی برای بازی کردن ندارد.

اما در این میان مرتضی آقاخان که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت است حداقل استقلال تا نیم فصل به این بازیکن نیاز ندارد و از طرفی در صورت خواسته شفر احتمالا در نیم فصل دوم از حضور آقاخان آن هم با شرط و شروطی در قرارداد و تخفیف بسیار این بازیکن بتواند برای آبی ها به میدان برود.

جلسه چشمی و مدیران استقلال

طبق صحبت های از پیش شده قرار است مدیر برنامه چشمی و این بازیکن امروز در جلسه ای با حضور فتحی سرپرست جدید استقلال حاضر شوند تا برای ادامه حضور این بازیکن در جمع آبی ها توافقات لازم انجام شود.

داستان جپاروف و استقلال به کجا رسید

با توجه به اتمام قرارداد جپاروف با باشگاه استقلال در همین راستا مدیران آبی پوش مذاکراتی را با مدیر برنامه های این بازیکن داشتند که در نهایت جپاروف رقمی حدود ٥٠٠ تا ٦٠٠ هزار دلار به همراه عقد قرارداد ٣ ساله از آبی ها خواستار شده که این موضوع با خواسته مدیران جدید بسیار تفاوت دارد.

شکایت وزارت ورزش و جوانان از مدیر برنامه سابق تیام

با توجه به اقدام مدیر برنامه تیام علیه برخی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان در همین راستا وزارت ورزش و جوانان نیز شکایتی را علیه این فرد به دادسرای فرهنگ و رسانه ارائه داده است.

مدیران جدید باشگاه استقلال به دنبال عقد قراردادی یک ساله با رقم ٣٠٠ تا ٣٥٠ هزار دلار با جپاروف هستند و به همین دلیل در حال حاضر مدیران به جپاروف زمان دادند تا او به پیشنهاد آنها برای حضور در استقلال فکر کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی به رئال مادرید ملحق شد و در این فصل توانسته است عملکرد خوب و قابل قبولی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد اما ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو هنوز مشخص نیست.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که کارلو آنچلوتی از عملکرد این بازیکن بسیار راضی است و دوست دارد که او را فصل آینده هم در بین بازیکنانش در رئال داشته باشد اما تصمیم نهایی در این باره بر عهده مدیران این باشگاه است.

روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال همچنان در حال ارزیابی شرایط برای امضای قرارداد دائمی با این ستاره اسپانیایی هستند. مسئله اصلی در امضای قرارداد مبلغ آن نیست، بلکه مدیران این باشگاه بیشتر در حال بررسی شرایط هستند که اگر اندریک و کیلیان امباپه در فصل آینده به ترکیب رئال اضافه شوند، شرایط برای خوسلو چطور پیش خواهد رفت.

این در حالیست که گفته می‌شود چند باشگاه عربستانی شرایط این بازیکن را از مدت‌ها قبل زیر نظر داشتند و قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال