Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@13:58:26 GMT

تشکر نماینده زرتشتیان از رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۷۹۸۳

تشکر نماینده زرتشتیان از رهبر انقلاب

اسفندیار اختیاری در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با اشاره به تصویب طرح دوفوریتی اصلاح قانون شورا‌ها در جلسه روز گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام که زمینه حضور اقلیت‌های دینی در شورا‌های شهر را فراهم می‌کند، اظهار داشت: این مصوبه یک پیام دارد و آن این است که ما ایرانیان همه ایرانی هستیم و به ایرانی بودن خودمان افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درود بر این انسان‌های ارزشمند و پاک نهادی که نشان دادند، فرهنگ ایران زمین بر پایه انسانیت استوار است.

نماینده اقلیت‌های زرتشتی در مجلس تصریح کرد: لازم است از رهبر گرانقدر انقلاب تشکر کنم که با درایت و هوشمندی این پرونده را در بستر قانون اساسی مدیریت کردند.

اختیاری ضمن تشکر از همبستگی و اتحاد نمایندگان مجلس، از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به ویژه رئیس و دبیر این مجمع تشکر کرد و افزود: از اعضای محترم شورای نگهبان هم سپاسگزارم که برخی از آن‌ها در جلسه مجمع نگاه مثبت داشتند و در این راه قدم برداشتند.

وی تاکید کرد: ایران با وجود همه اقوام، ادیان و مذاهب معنا پیدا می‌کند و همه آن‌ها برای این مرز پرگوهر از جان و دل تلاش کرده اند.

این نماینده مجلس همچنین خواستار بررسی طرح اصلاح ماده ۸۸۱ مکرر قانون مدنی در مسیر مناسب در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رهبر انقلاب نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب
  • تصاویر دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب