Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@21:32:33 GMT

بردگی نیم ملیون انسان در آمریکا و انگلیس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۹۲۳۶

بردگی نیم ملیون انسان در آمریکا و انگلیس

بر أساس یک گزارش بین المللی بیش از ۴۰ ملیون برده در در جهان وجود دارد که ۴۰۰ تن آنها در آمریکا و ۱۳۶ هزار تن دیگر در انگلیس حضور دارند.

به گزارش قدس آنلاین، بنیاد پژوهشی جهانی «والک فری» مربوط به مبارزه با هر گونه برده‌داری مدرن در نیویورک، در گزارش سالیانه خود تازه‌ترین آمار برده‌داری در جهان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر أساس این گزارش حدود ۴۰.۳ ملیون نفر در سال۲۰۱۶ در جهان به عنوان برده زندگی می کنند که ۴۰۰ هزار نفر از آنها در آمریکا و ۱۳۶ هزار نفر آنان در انگلیس هستند.

طبق گزارش این بنیاد بردگی شامل قاچاق انسان، کار اجباری، بردگی دینی، ازدواج اجباری، فروش و استثمار کودکان می شود.

این گزارش آمار هولناکی از قربانیان برده داری مدرن را در ۱۶۰ کشور جهان را ارائه می‌دهد.

براساس این آمار ۷۱% قربانیان برده‌داری مدرن در جهان،  زنان هستند که در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۵.۴ مورد ازدواج اجباری که بیشتر آنها  در آسیا و افریقا می باشند، ثبت شده است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا انگلیس بردگی قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان

یک گروه جستجو بقایای پنج نفر از جمله یک نوزاد تازه متولد شده را در حفاری در خانه هرمان گورینگ در محوطه مقر سابق آدولف هیتلر در لهستان کشف کردند.

براساس گزارش آر تی، این مطلب که از سوی مجله اشپیگل گزارش شد، بیان کرد که این کشف توسط گروهی از باستان شناسان آلمانی و لهستانی در سایت لانه گرگ مقر هیتلر و مجموعه فرماندهی ارتش نازی آلمان واقع در ماسوریا شمال لهستان  انجام شده است، که در حفاری آنجا بقایای انسان‌هایی بدون دست و پا کشف شد.

بر اساس این گزارش، در زیر کف چوبی قدیمی خانه گورینگ اسکلت‌های پنج نفر یافت شد: سه بزرگسال، یک نوجوان و یک نوزاد، که همگی بدون دست و پا بودند.

یکی از اعضای گروه معتقد است که ممکن است اجساد پس از ساخت خانه دفن شده باشند، زیرا اگر این کار زودتر انجام می‌شد، کارگران بقایای آن را کشف می‌کردند. اما این احتمال وجود دارد که اجساد پس از پایان جنگ جهانی دوم دفن شده باشند.

اشپیگل خاطرنشان کرد که دادستان عمومی لهستان تحقیقاتی را آغاز کرده است.

 مقر لانه گرگ مجموعه‌ای متشکل از بیش از هشتاد مخفیگاه و ساختمان مستحکم در جنگل بود که در منطقه حفاظت شده‌ای به وسعت ۲۵۰ هکتار قرار داشت و اطراف آن را حصار‌های سیم خاردار، میدان‌های مین، برج‌های دیده بانی و ماشین آلات محصور کرده بود. 

 نیرو‌های آلمانی در ژانویه ۱۹۴۵ پس از منفجر کردن سنگرها، با نزدیک شدن واحد‌های ارتش سرخ روسیه در حال پیشروی، از مقر فرار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • اولین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی