Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@22:47:18 GMT

تغییر یک ماهه ساعت کار ادارات مازندران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۱۰۴۷

به گزارش ایلنا از ساری،احمد مظفری،دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری مازندران،گفت : به دلیل افزایش دما و رطوبت و شرجی بودن هوا و استفاده بهینه  از انرژی برق ساعت کاری کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی مازندران در ماه مرداد یک ساعت زودتر آغاز خواهد شد .

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت : با توجه به اعلام هواشناسی و افزایش و تداوم گرمای هوا در ماه مرداد با مجوز استاندار مازندران ساعت کار دستگاههای اجرایی استان ، سازمان ها ،نهادها ،بانکها ، دانشگاهها ، فرمانداری ها و شهرداری های مازندران از تاریخ اول مرداد97 تا 31 مرداد 97 یک ساعت زودتر از روزهای عادی آغاز خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری بار دیگر از همه مدیران و مردم عزیز مازندران خواست تا در مصرف انرژی صرفه جویی نموده و در پیک مصرف نیز موارد مطرح شده از سوی کارشناسان حوزه برق را مورد توجه قرار دهند .

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برق روابط عمومی ساعت کار شهرداری ساعت کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: ما نیز شعار حوزه جوانان را اقدام و عمل در راستای شعار سال قرار دادیم و تمرکز ما عملیاتی کردن طرح‌ها و برنامه‌های ملی و موثر در حوزه جوانان است که امیدوارم در این راستا اقدامات شاخصی که می‌تواند دستاوردی داشته باشد و هر فکر و ایده و الگویی که فکر می‌کنید می‌تواند موثر باشد را پشنهاد دهید.

کلهر همچنین به بهره گیری از الگو‌ها و روش‌های مثبت و موثر در حوزه جوانان در همه دوره‌ها تاکید کرد و افزود: باید این الگو‌ها را به اشتراک بگذاریم و با رفع اشکالات و تقویت آنها کمک کنیم این اتفاق پر ثمر باشد

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همایش ۳ روزه مسوولان امور جوانان کشور در حالی با حضور ۳۱ استان،۴ مدیرکل امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و ۲ معاون وزیر از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت در مشهد در حال انجام است.

تاج فیروز افزود: ارتقای دانش و ایجاد مفاهمه کلان ملی در باب برنامه ریزی امور جوانان در چارچوب استقرار نظام برنامه محور تحول آفرین، با قابلیت پایش عملکرد و پاسخ گویی به انتظارات و مطالبات متنوع، گسترده و به حق جوانان در ایجاد همگرایی، بهره گیری از خرد جمعی، تبادل تجربیات موفق زیسته و دانش اندوزی مدیریتی، معرفی طرح‌های الگویی و موفق بویژه با اولویت مهارت آفرینی اشتغال جوانان، ازدواج، توسعه مشارکت‌های مدنی، اجتماعی و اقتصادی آنان از دیگر برنامه‌های این گردهمایی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود