Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمندگان یمنی در ادامه عملیات خود در مناطق مرزی با کشور عربستان موفق شدند چند منطقه مهم را در نزدیکی گذرگاه «علب» تحت کنترل خود دربیاوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت اسلامی «انصارالله» با کمک ارتش یمن در ادامه عملیات خود در مناطق مرزی این کشور با جنوب عربستان موفق شدند چند منطقه مهم را تحت کنترل خود دربیاوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به جبهه مقاومت اعلام کرد: رزمندگان یمنی مستقر در شمال استان «صعده» عملیات گسترده و مهمی را علیه مواضع نظامیان رژیم سعودی در محور استان «عسیر» عربستان آغاز کردند.

نیروهای انصارالله در این حمله غافلگیرکننده توانستند بعد از چند ساعت درگیری نفس‌گیر، کوه راهبردی «الشعیر» واقع در مقابل گذرگاه راهبردی «علب» را تحت کنترل خود دربیاوردند.

ده‌ها تن از نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها در این عملیات کشته و زخمی شدند و مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی آن‌ها توسط رزمندگان یمنی به غنیمت برده شد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، شمار زیادی از نظامی رژیم سعودی بعد از سیطره رزمندگان یمنی بر کوه الشعیر به‌طرف مناطق شمالی متواری شدند.

از استان «نجران» واقع در جنوب عربستان خبر می‌رسد، نیروهای ویژه یمنی توانستند گروهی از نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها را در غرب منطقه «السدیس» شناسایی کنند و سپس اطلاعات را در اختیار یگان موشکی انصارالله بگذارند.

یگان موشکی انصارالله نیز بعد از دریافت اطلاعات، تجمع نظامیان و شورشیان را در منطقه مورد هدف قراردادند و شمار زیادی از آن‌ها را کشته و زخمی کردند.

بر اساس اعلام رسانه‌های یمنی، حدود پنج هزار تن از نظامیان رژیم سعودی در چهار سال گذشته در درگیری با رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در جبهه‌های مرزی و داخلی این کشور، کشته و زخمی شده‌اند.

بخش وسیعی از مناطق جنوبی است آن‌های «عسیر، نجران و جیزان» کشور عربستان در چهار سال گذشته به کنترل رزمندگان یمنی درآمده است.

اعلام الحربی

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد