Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@03:27:37 GMT

احداث زباله‌سوز 3200 تنی در تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۵۷۷

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه ای مشترک که با حضور علی نیازی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، عبدلی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، رحیمی مدیرعامل سازمان میوه و تره بار و دیگر مسئولین برگزار شد، در خصوص موضوعات سازمان مدیریت پسماند درباره استحصال گاز متان و احداث زباله سوز 3200 تنی و نیز تعیین تکلیف پسماندهای بیمارستانی و راه اندازی زون صنعتی در میدان مرکزی میوه و تره بار و انتخاب سرمایه گذار و نیز موضوع بنکداری بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس یزدانی در این جلسه پس از ارائه توضیحاتی در خصوص موضوعات فوق گفت: استحصال گاز متان با متقاضیان حضور در این عرصه به مرحله نهایی رسیده است و ان شاءالله بزودی این کار به سرانجام خواهد رسید.

وی در خصوص احداث زباله سوز 3200 تنی نیز گفت: پس از اعلام فراخوان و بررسی های کارشناسی و فنی از میان شرکت هایی که به مرحله نهایی رسیدند؛ شرکتی که دارای تمامی شرایط لازم برای این امر با محوریت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران باشد، بزودی انتخاب خواهد شد.

همچنین در ادامه این جلسه و پس از ارائه توضیحات مهندس رحیمی مدیرعامل سازمان میوه و تره بار در خصوص راه اندازی زون صنعتی و بنکداری مقرر گردید که پس از مکاتبه با معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و دریافت مجوز فراخوان، اجرای پروژه براساس توافق انجام شده پس از انجام مطالعات فنی لازم توسط سازمان سرمایه گذاری و طی مراحل قانونی و اعلام فراخوان انجام شود و سرمایه گذار این بخش نیز تعیین گردد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سرمایه گذاری شهرداری متان زباله میوه و تره بار سرمایه گاز کارشناسی شهرداری تهران اقتصاد شهرداری تهران زباله سوز گاز متان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: بر اساس آمار دوربین تردد شمار، سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان تردد دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی حاجیان امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست خبری به‌مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس باغ رضوان اظهار کرد: بر اساس آمار دوربین تردد شمار، سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان تردد دارد.

وی افزود: در سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان غیر از وظایف ذاتی، شش محور و هدف را ترسیم کردیم و پروژه‌هایی برای آن تعریف کردیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: رتبه نخست انجام امور واجبات شرعی را کسب کردیم و در این راستا نامه‌ای نیز از سوی مقام معظم رهبری دریافت کردیم.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751331

دیگر خبرها

  • تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود