Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:49:57 GMT

مدیرعامل باشگاه فوتبال سردار بوکان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۸۸۴۶

مدیرعامل باشگاه فوتبال سردار بوکان معرفی شد

سعید شوکتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه حبیب حسین زاده از مدیران با سابقه کشور است، افزود: در چند روز آینده سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان نیز انتخاب و پس از آن تمرین های این تیم آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سردار بوکان امسال برای سومین بار در لیگ دسته 2 کشور حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم سردار که از پرطرفدارترین تیم های غرب کشور به شمار می رود در فصل گذشته به مرحله حذفی راه پیدا کرد ولی نتوانست به لیگ دسته یک ایران صعود کند.
تیم فوتبال سردار بوکان تنها تیم آذربایجان غربی است که در لیگ دسته 2 کشور حضور دارد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
7510/3093/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان غربی ایران سرمربی تیم فوتبال فوتبال بوکان نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود

 قرارداد مهاجم ایرانی تیم فوتبال رُم در یک صورت با این باشگاه قطعی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، باشگاه رُم به طور فزاینده‌ای متقاعد شده که قرارداد سردار آزمون را قطعی کند. گفته می‌شود جالوروسی از مهاجم ایرانی خود نه تنها به خاطر عملکردش، بلکه به خاطر نگرش و تعهدی که به تیم دارد، فوق‌العاده راضی است. باشگاه رُم در ماه‌های اخیر تماس‌هایی با بایرلورکوزن برقرار کرده تا در مورد احتمال حفظ آزمون پس از پایان مدت قرضی‌اش، تبادل‌نظر کند.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ دانیله دِروسی اولین کسی است که از احتمال ماندن آزمون در این تیم خوشحال خواهد شد. با این حال، آینده این بازیکن همچنان بسته به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط جالورسی دارد. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رُم تنها در صورتی می‌تواند گزینه بند خرید 12.5 میلیون یورویی سردار آزمون 29 ساله را فعال کند که بتواند فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور داشته باشد که این آزادی مالی بیشتری را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یک ساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در 23 بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 3 گل، 2 پاس‌گل هم برا‌ی هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

با راهیابی تیم‌های فوتبال رُم و آتالانتا به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا و صعود فیورنتینا به مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا، ایتالیا در رقابت‌های فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا پنج سهمیه خواهد داشت، رقابت‌هایی که به جای 32 تیم، با حضور 36 تیم برگزار خواهد داشت.

رُم در حال حاضر با 58 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا است و با بولونیای چهارم جدولی چهار امتیاز اختلاف دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب

دیگر خبرها

  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان