Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@05:27:01 GMT

کشف بیش از ۴ هزار قرص روانگردان

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۴۸۳۷

کشف بیش از ۴ هزار قرص روانگردان

بیش از ۴ هزار قرص روانگردان و ۶۵ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت متادون و دارو‌های غیر مجاز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلام آباد غرب کشف و ضبط شد .

ایران آنلاین /بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: به دنبال کسب اطلاع مبنی بر اینکه شخصی در یکی از خیابان‌های اسلام آبادغرب اقدام به توزیع قرص‌های روان گردان و دارو‌های غیرمجاز می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران نیز با استفاده از شگرد‌های پلیسی و انجام گشت‌های نامحسوس محل کسب فرد مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: در بازرسی از مغازه، تعداد ۴ هزار و یکصد نوع قرص روانگردان و داروی غیرمجاز به همراه ۶۵ هزار و ۵۰۰ سیس‌ی شربت متادون کشف شد.فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب همچنین از دستگیری متهم و معرفی وی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد و گفت: همچنین مغازه وی تا اطلاع بعدی پلمپ شد./باشگاه خبرنگاران 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ افشین جارچی گفت: با اجرای ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب، ۹ حلقه چاه غیرمجاز آب در روستای دارامحله سندس شهرستان رودبار با حضور نمایندگان این اداره و ماموران انتظامی توتکابن، پُر و مسدود شد.

وی افزود: این چاه‌ها برای استفاده کشاورزی و به صورت غیرمجاز در بخش رحمت آباد شهرستان رودبار ایجاده شده بود که با حکم قضایی مسدود شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر