Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا،منیژه حکمت اعلام خبر فوق افزود:انتخابات انجمن صنفی کارفرمایی می‌بایست در بهمن ماه سال گذشته برگزار می‌شد. اما تشکیک در مورد اعضای حقیقی انجمن و لزوم حل و فصل آن، هیات مدیره را بر آن داشت تا ابتدا وضعیت اعضای حقیقی و همچنین تبدیل انجمن مدنی به انجمن حقوقی و رسمی را مورد توجه قرار دهد.

 وی ادامه داد : خوشبختانه موضوع رسمیت یافتن انجمن با مساعدت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی به سرانجام رسیدو امکان حضور اعضای حقیقی انجمن نیز در مجمع عمومی فوق العاده با حضور نماینده وزارت کار فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ، از آنجا که بیش از دوماه از تاریخ انتخابات گذشته بود، بر اساس قوانین و اساسنامه، دعوت به مجمع عمومی به تقاضای بیش از یک سوم اعضا امکان برگزاری داشت.در مجمع عموی عادی که با حضور نزدیک به دو سوم اعضا به ریاست آقای رسول صدرعاملی برگزار شد، اعضای هیات مدیره و بازرسان برگزیده شدند.

پس از تأیید انتخابات، در اولین جلسه هیات مدیره، مسئولان انجمن به شرح زیر تعیین شدند:

سید غلامرضا موسوی: رییس هیات مدیره،منیژه حکمت: نایب رییس هیات مدیره،سیروس تسلیمی: خزانه دار

سید محمود رضوی: دبیر انجمن و مرتضی شایسته با توجه به پیشکسوتی، سوابق ارزشمند تهیه کنندگی و شایستگی، به عنوان رییس هیات داوری انجمن برگزیده شدند.

منیژه حکمت  افزود: به‌زودی اعضای کمیته‌ها و شوراهای تولید، پخش، تبلیغات و مسئول حقوقی انجمن معرفی خواهند شد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: غلامرضا موسوی منیژه حکمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» به سینما می‌آید

پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم تگزاس۳ به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد و فیلم سینمایی عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» را به ثبت رساند.

همچنین مقرر شد اکران فیلم سینمایی تگزاس ۳ از چهارشنبه؛ دوم خردادماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تگزاس 2 جایگزین رحمان 1400 شد

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند