Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@15:36:58 GMT

ستاره ایرانی گران ترین بازیکن سوئد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۰۲۲۳

ستاره ایرانی گران ترین بازیکن سوئد

به گزارش پارس نیوز، سایت سوئدی «فوتبال ترانسفرز»، بازیکنان گران قیمت لیگ سوئد موسوم به آلسونسکان را معرفی کرد که بر این اساس سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه اوسترشوند گران ترین بازیکن این لیگ معرفی شده است.
این سایت ارزش ستاره ایرانی اوسترشوند را در حال حاضر 45 میلیون کرون سوئد ( حدود 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 میلیون یورو) اعلام کرده است.
این در حالی است که قدوس پیشنهادی 50 میلیون کرونی (4.8 میلیون یورویی) از سلتاویگو داشت که از سوی مقامات باشگاه اوسترشوند رد شد.
در این فهرست پس از قدوس اریک یوهانسون از جورگادنس با 30 میلیون کرون و پونتوس دالبرگ از گوتبورگ با 25 میلیون کرون در رتبه های دوم و سوم گرانترین بازیکنان لیگ سوئد قرار دارند.


بر اساس این گزارش، در بخش گرانترین لژیونرهای سوئدی نیز امیل فورسبرگ از لایپزیک با 400 میلیون کرون (38.5 میلیون یورو) گران قیمت ترین بازیکن سوئدی در خارج از کشور است و پس از او ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی منچستریونایتد با 300 میلیون کرون و زلاتان ابراهیموویچ مهاجم لس آنجلس گلکسی با 100 میلیون کرون در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سوئد تیم ملی فوتبال سوئد پارس بازیکن ستاره ایرانی سامان قدوس پارس نیوز گران ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • مهارت و تکنیک‌های لوکاس برگوال، بازیکن 17 ساله سوئدی / فیلم
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس