Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - لاهيجان-ايرنا-شهردار لاهيجان گفت: اجراي 24 طرح در سطح شهر لاهيجان به منظور جذب مشارکت هاي مردمي از طريق فراخوان عمومي به افراد حقيقي و حقوقي واجد شرايط واگذار مي شود.

مسعود کاظمي روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا افزود:براي نخستين بار شهرداري لاهيجان در نظر دارد اجراي 24 طرح در اين شهر را به روش سرمايه گذاري مشارکتي به افراد حقيقي و حقوقي واجد شرايط واگذار نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطرنشان کرد: به استناد ماده 9 شيوه نامه سرمايه گذاري مصوب شوراي اسلامي شهر لاهيجان و در اجراي بند 2 مصوبه شماره 6078/19مورخ 97/2/6 هيات عالي سرمايه گذاري و مصوبه شماره 33 مورخ 97/3/19شوراي اسلامي شهر لاهيجان، شهرداري در نظر دارد اين طرح ها را از طريق فراخوان عمومي به يکي از روشهاي مشارکتي نظير مشارکت هاي مدني BOT و BOLT واگذار و شريک سرمايه گذاري مردمي انتخاب نمايد.
وي اظهارداشت:اميدواريم سرمايه‌گذاران با اخذ آگهي مورد نظر و تهيه مدارک مندرج در فراخوان، علاقه‌مندي خود را به مشارکت با شهرداري در انجام طرح ‌هاي شهري اظهار کنند و براي دريافت اسناد و اطلاعات اوليه طرح ها مي توانند درخواست هاي کتبي خود را مبني بر تمايل به شرکت در فراخوان و ثبت در دبيرخانه شهرداري به امور پيمان و رسيدگي اين شهرداري مراجعه کنند.
شهردار لاهيجان يادآورشد: افراد متقاضي در صورت نياز به اطلاعات تکميلي مي توانند با مديريت سرمايه گذاري شهرداري لاهيجان تماس بگيرند.
کاظمي گفت: شهرداري و شوراي اسلامي شهر لاهيجان به منظور تامين درآمد پايدار براي شهرداري‌، حرکت به سوي سرمايه‌گذاري و جذب مشارکت‌هاي مردمي در شهر زيباي لاهيجان را از اولويت برنامه‌هاي خود قرار داده اند.
وي افزود: شهرداري لاهيجان بستر سازي لازم جهت استقبال از سرمايه گذاران را با هدف توسعه شهر لاهيجان که يکي از شهرهاي گردشگري مهم کشور محسوب مي شود را فراهم کرده است و فراخوان سرمايه گذاري شهرداري لاهيجان فرصتي براي حضور سرمايه گذاران و رونق اقتصادي اين شهر به شمار مي رود.
وي خاطرنشان کرد: همه تلاش هاي خود را با هدف آباداني اين شهر و کم کردن بدهي هاي معوقه و اجراي پروژه هاي زيرساختي با حمايت اعضاي شوراي شهر و با تلاش کارکنان زحمتکش شهرداري و پشتيباني مسئولان استان و شهرستان بکار خواهيم بست تا مردم فهيم لاهيجان از عملکرد خادمان خود در شهرداري راضي باشند و خبرهاي خوبي براي شادي شهروندان به زودي اعلام خواهدشد.
شهرستان لاهيجان بر اساس آخرين سرشماري 167هزار و 544نفر جمعيت دارد که حدود يکصدهزار نفر آنها در شهر لاهيجان زندگي مي کنند.
شهر لاهيجان در 40کيلومتري شرق مرکز استان گيلان قرار دارد و از شهرهاي مهم گردشگري و تاريخي گيلان محسوب مي شود.
6029 /6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا ناجی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت قرار گرفتن در آستانه آغاز دهه کرامت اظهار کرد: در سال جاری برای برگزاری برنامه‌های این دهه مساجد را محور قرار داده و سعی کرده‌ایم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه، سازمان‌های حوزه فرهنگی و شهرداری‌ها نیز برنامه‌هایی را در دستور کار دارند، ابراز کرد: این برنامه‌ها به صورت مردمی مدیریت و اجرا خواهد شد که ترویج معارف اهل البیت (ع) و ایجاد شور و نشاط مد نظر قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد، افزود: تشکل‌های مردمی برای این دهه فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد محور بخش عمده برنامه‌های این ایام هستند که در نقاط شهری و روستایی فعالیت‌هایی را در تعامل با ادارات دولتی و خدماتی و تشکل‌های مردمی اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام ناجی با بیان اینکه جشن‌های مردمی و جلسات عمومی در مساجد برگزار می‌شود، افزود: بخشی از این برنامه‌ها با حضور خادمین حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توام خواهد بود.

وی همچنین به برگزاری مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی دختران نمونه و تجلیل از آنان و تبیین اهمیت حجاب و عفاف برای اغنا فکری گفت: سعی بر این است که از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای برگزاری این برنامه‌ها استفاده شود.

کد خبر 6098065

دیگر خبرها

  • ده فراخوان جذب سرمایه‌گذاری در جشنواره شیخ بهایی اعلام می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت